Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Børsen i dag

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 12. Mar 07
Indlæg ialt: 77
Skrevet kl. 09:06
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej aminoer,

Havde aldrig troet, at jeg skulle få mulighed for at skrive indlæg i Jante-Tæskeren - men i dag, er mine vildeste drømme blevet indfriet.  Hele to sider i Børsens week-end tillæg i dag med fine billeder og omtale.  Så nok er det regnvejr i Danmark - men jeg stråler, som en sol .

God week-end,

Jannie

Fra Jægerspris
Tilmeldt 28. Dec 06
Indlæg ialt: 513
Fra  Andando ApS Skrevet kl. 09:27
Godt gået Jannie

Må solen skinne på din omsætning

Vi sælger også firmagaver ...

Blankensteiner-slægten ... en "støvet" hobby :-)

Fra Esbjerg
Tilmeldt 13. Sep 06
Indlæg ialt: 638
Skrevet kl. 09:33
Hej Jannie

Super flot gået.

Må man spørge hvad artiklen handler om? Og hvad du gjorde for at komme i Børsen?

Mvh

Jean-Michel Clemmensen

www.ivaerksaetter-pr.dk

Fra Skovlunde
Tilmeldt 21. Feb 07
Indlæg ialt: 405
Skrevet kl. 13:21

Kære Jannie!

Det er bare så flotte 2 sider … jeg har slugt både tekst og fotografier råt. Fin tekst om dig og din vej, til hvor du er nu. Og meget flotte fotografier af dine smykker. Nu har du så (hvis du kan få lov til at bruge dem) nogle smukke model billeder til din hjemmeside  

STORT TILLYKKE og KRAM fra mig 

Pia

Tilmeldt 12. Mar 07
Skrevet kl. 18:23
Hej Michael,

Jeg har faktisk ikke selv gjort noget - så jeg har virkelig været mere end heldig.  Tidligere har jeg brugt både tid og kræfter på at få omtale af mine smykker, men uden det store held.  Bortset fra, da jeg for et par år siden havde et PR-Bureau, som fik mange af mine ting med i diverse blade.  Imidlertid blev mange smykker vist i en sammenhæng eller et  medie, som ikke var relevant for mig, så det droppede jeg - det blev bare for dyrt.

Nu er jeg så småt ved at være færdig med mine planer for det nye år - og i den forbindelse skal jeg bruge professionelle pressemeddelelser.  Har set på dit site tidligere og du "hænger" på min opslagstavle, så formentlig kontakter jeg dig for en uforpligtende samtale efter sommer.

Fortsat god week-end,

Jannie

Tilmeldt 12. Mar 07
Skrevet kl. 18:25
Ups, undskyld mange gange - jeg kom til at rode lidt rundt i det med navne.  Ovenstående var ment til Esbjerg, Jean-Michel .

Tilmeldt 12. Mar 07
Skrevet kl. 18:32
Hej Pia,

Tusind tak - og jo, jeg har fået lov til at købe nogle billeder.  Modellen er godt nok yngre, end jeg havde tænkt mig - men hun er jo gudeskøn at se på ...... så jeg er solgt .

Tak til alle jer aminoer, der har besøgt mit nye site og lagt dejlige beskedder i min postkasse - det luner!!!!!

Rigtig god week-end,

Jannie

Fra Frederikshavn
Tilmeldt 9. Aug 05
Indlæg ialt: 2606
Fra  Aurumtrends Skrevet kl. 16:13
Fabelagtig, Jannie! Kudos!

MVH

Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)