Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Mangler et flot navn

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Århus n
Tilmeldt 21. Sep 09
Indlæg ialt: 165
Fra  TheCocktailCompany Skrevet kl. 09:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer.

Det er ved at være tid – jeg tager springet som fuldtidsivæksætter – Der er lavet de indledende ”markedsanalyser” og jeg har mange rigtig gode tilbagemeldinger på min ide.

Men jeg mangler sgu et navn.

Hvis du skal hjælpe mig skal du jo vide lidt. J

Navnet behøver ikke have den store betydning SEO mæssigt, mine primære kunder vil alligevel komme via opsøgende salg eller via referencer.

Vi skal til at starte med formidle fragt for mindre virksomheder – varetage deres bookinger osv. Og forsøge at give dem bedre priser på deres gods.

Jeg har tænkt lidt over at navnet godt kan være 2-3-4 ord der giver en sætning – og logoet så bliver en samling af forbogstaverne– det skal det ikke nødvendigvis være, det er bare det jeg har tænkt.

Jae ved ikke helt hvad i ellers kunne få brug for at vide??

Jo vi ligger i østjylland hvis det har nogen indflydelse på jeres forslag J

Jeg siger rigtig mange tak for hjælpen.. 

Cocktailcatering og bartenderudlejning i højeste kvalitet - www.thecocktailcompany.dk
lej en bartender hos The Cocktail Company

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:56

Hej min ven! :-)

Fortæl gerne lidt om lidt mere om hvad din fremtidige virksomhed skal lave, det gør det nemmere for os at finde et navn der passer :-)

Ha' en super dag! 

Fra Århus n
Tilmeldt 21. Sep 09
Fra  TheCocktailCompany Skrevet kl. 10:08

Hej, 

Syntes jeg skrev det:
"Vi skal til at starte med formidle fragt for mindre virksomheder – varetage deres bookinger osv. Og forsøge at give dem bedre priser på deres gods." 

det betyder at vi skal forhandle og varetage fragt på mindre virksomhedes vegne - se om vi kan få bedre priser til dem på deres fragt.  

Cocktailcatering og bartenderudlejning i højeste kvalitet - www.thecocktailcompany.dk

Fra København
Tilmeldt 15. Jun 11
Indlæg ialt: 1741
Fra  Marketingsmeden I/S Skrevet kl. 10:18
Gennemsnit 4,5 stjerner givet af 2 person

Hej Lasse

Martin Thorborg har lavet en video på youtube om valg af firmanavn, måske kan den give dig nogle gode ideer :)

Du kan se videoen her:

Held og Lykke med at finde et super navn!

- Alexander Larsen

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 10:22
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

bedrefragtpriser.dk det er ledig det kunne være en ide at købe som domæne for jeres forretning

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:55

Hej Lasse
Er I ude i noget logistik med at planlægge fragten eller er det mere et spørgsmål om, at finde de bedste priser (mens de selv planlægger)?

Fra Århus n
Tilmeldt 21. Sep 09
Fra  TheCocktailCompany Skrevet kl. 11:08

Tak alexander det prøver jeg.. sidder dog lige i et tog uden ørebøffer - så det bliver lige senere. :)

@Mickael - det er en fin ide at få et domæne som dette eller lign. Men som jeg skrev er vores primære fokus på at vi henvender os til virksomhederne og ikke omvendt. jeg tror at det med et sådan domæne vil give andledning til at virksomheder/personer eller lign vil booke til os - det er, ivertfald til at starte med - ikke meningen.

@rikke - Det er primært at vi finder/forhandler de bedste priser til virksomheden. eksempel; Virksomhed A har 200 paller om året de fragter. 
De paller betaler de x antal kroner for.. vi forhandler prisen på deres vegne og får en pris der hedder x-20% - de booker så ind til enten os eller speditøren alt efter hvilken aftale der er lavet med Virksomhed A 

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)