Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvornår er det sidste frist for afgivelse af moms for 7-10 mdr ? revisor svare ikke :(

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 16:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej aminoer

Jeg har egentlig lavet en aftale med en herinde omkring regnskab, men synes tiden løber og det er vel snart ved at være sidste frist for aflevering af regnskab/moms ?

Hvornår er sidste dag for angivelsen egentlig ?

Hører jeg ikke noget fra ham/dem så må jeg igang med at regne lidt på indtægt og udgifter :)

Kørerpenge skal vel blot bruges når året er omme ikke ?

/Mikkel

Fra Birkerød
Tilmeldt 29. Apr 11
Indlæg ialt: 1202
Skrevet kl. 16:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Frist for selvangivelse er 31/5 for alm selvangivelse og 30/6 for udvidet selvangivelse (selvstændige).
Frist for indberetninger af regnskab for selskaber med pligt til dette (primært a/s og ApS) er indenfor 5 måneder efter regnskabsårets udløb og selskabsselvangivelse er 1 måned yderligere efter dette (6 måneder efter regnskabsåret).
Momsfristen er for kvartalsmoms er 1 måned og 10 dage efter kvartalets udløb (bemærk 2. Kvt er lidt anderledes pga sommerferie)
Frist for indberetninger af lønninger er inden månedens udløb.

Hvis du ikke er dækket af ovenstående er du velkommen til og skrive :) også hvis du skal have hjælp til regnskab mv.

Mht kørepenge, kan du vente til selvangivelsen/årsafslutning hvis du er selvstændig erhvervsdrivende.

Mvh. Christian

Statsautoriseret revisor - København

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 17:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak men det gav mig bare mindre ro i sindet ;) Den forstod jeg ikke meget af :)

Jeg skal jo opgive den moms jeg har fra 1/7 til 31/9 er det ikke den periode ? og hvornår skal den senest være SKAT i hænde ?

Kørselsbog er da rart først skal afleveres når der lavet årsregnskab

Fra Birkerød
Tilmeldt 29. Apr 11
Indlæg ialt: 1202
Skrevet kl. 17:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Statsautoriseret revisor - København

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 17:07
Hvor mange stjerner giver du? :

og hvilke bilag/datoer skal med i den 3. ?

er det ikke fra 1/7 til og med 31/9 ? :)

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46432
Fra  John Hannover Skrevet kl. 17:07
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Du mener 1/7 til 30/9 hvis det er kvartalsvis - og det er 12 november som sidste frist - den du har aftale med har derfor lidt tid, afhængigt af hvad I har aftalt, men du bør vel retteligen kontakte ham hvis I har en aftale, så du ikke måske får gjort ting sværere - og han alligevel skal ind over?

Kørepenge ved jeg ikke hvad du mener med - hvis det er en udgift du tager som fradrag for indtægterne som statens takster for ren erhvervsmæssig kørsel efter ført kørebog - så kan du godt tage dem til slut i året - de har i så fald i alle fald intet med moms at gøre - Det som er vigtigt for du er at du har alt som har med moms at gøre - efter fakturadato mellem 1/7 og 30/9 med i dit regnskab (hvornår du har betalt eller får betalt er ligemeget, det er fakturadato) 

vh 

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 17:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej john

Det var lige den periode jeg fiskede efter ;)

Jeg har prøvet at kontakte dem for et par dage siden så afventer også lidt endnu, men gør mig klar til selv at tælle op så jeg ikke står med noget ufærdigt ;)

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)