Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nogen erfaringer med eniro og krak?

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)
Fra Århus
Tilmeldt 9. Feb 08
Indlæg ialt: 1747
Fra  Boligadvokater.info Connect Media Skrevet kl. 23:07
Hvor mange stjerner giver du? :

MaxNooB:
dårlig mavefornemmelse

Hvis du får sat google analytics korrekt op, kan du se nøjagtigt hvor mange af de kundeemner Eniro sender igennem, som rent faktisk ender med en henvendelse eller et direkte salg.

Så behøver du ikke navigerer i blindhed og gætte dig frem.

På den måde kan du også meget hurtigt se, om det er der du skal fortsætte.

18 års erfaring med hardcore SEO / søgemaskineoptimering - Alt fra Tier2 linkbuilding til CTR manipulation - Få en SEO ekspert på dit projekt, Læs om SEO og Connect Media

Fra Ringsted
Tilmeldt 15. Nov 06
Indlæg ialt: 297
Fra  Lampeguru.dk Skrevet kl. 18:12

Jeg har i gennemsnit i september og til og med i går en konverteringsfrekvens på kun 0,67 på Adwords  :-/
Det er endda i en ellers fornuftig periode hvor folk har brug for lamper..

Min guideline har ellers været aldrig under 1% 

Lamper til enhver smag - Nu over 2000 lamper! LampeGuru.dk

Fra Århus
Tilmeldt 9. Feb 08
Fra  Boligadvokater.info Connect Media Skrevet kl. 18:24

MaxNooB:
Jeg har i gennemsnit i september og til og med i går en konverteringsfrekvens på kun 0,67 på Adwords  :-/
Det er endda i en ellers fornuftig periode hvor folk har brug for lamper..

Ja det er ikke synderligt imponerende.

Men der kan være mange grunde til at konverteringen ligger lavt - altså onsite faktorer, der resulterer i lav konvertering.

Hvis du bruger mange penge hver måned, vil en konverteringsoptimering og adwords gennemgang formentlig meget hurtigt kunne tjene sig ind.

18 års erfaring med hardcore SEO / søgemaskineoptimering - Alt fra Tier2 linkbuilding til CTR manipulation - Få en SEO ekspert på dit projekt, Læs om SEO og Connect Media

Fra 2450 Fattigness
Tilmeldt 4. May 12
Indlæg ialt: 607
Fra  Offpiste Skrevet kl. 18:29

De tilbyder AdWords-opsætning og -administration, vistnok nogle gange under andre firmanavne.

Jeg ved af erfaring, at de ikke er ret gode til det.

Fra Århus
Tilmeldt 9. Feb 08
Fra  Boligadvokater.info Connect Media Skrevet kl. 18:31

Jakob Bank:
De tilbyder AdWords-opsætning og -administration, vistnok nogle gange under andre firmanavne.

Ok, jeg blev lige halv forvirret - troede der var tale om trafik fra deres søgninger på portalerne.

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)