Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeg har et hav af spørgsmål vedr Prestashop 1.5 ?

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)
Tilmeldt 15. Aug 11
Indlæg ialt: 1355
Fra  Bull Skrevet kl. 15:16
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Prestashop 1.5 er godt, men jeg ville personligt vente med at bruge det. Der er stadig massere er bugs, og som sagt i tråden er der heller ikke så meget hjælp at hente på prestashop forummet. 

Prestashop 1.4.8 / 1.4.9 er fantastisk lige pt. og mange af de problemer du vil støde på, er allerede blevet besvaret på forumment - mindst 3 gange..

Det sjove ved prestashop 1.5 er denne her service: http://prestashop-theme-maker.com/ 

Danmarks eneste officielle Prestashop Webbureau

Fra Jomtien / Pattaya
Tilmeldt 3. Aug 10
Indlæg ialt: 147
Fra  juicekuren.dk Skrevet kl. 15:23

bulldesign.dk:

Prestashop 1.5 er godt, men jeg ville personligt vente med at bruge det. Der er stadig massere er bugs, og som sagt i tråden er der heller ikke så meget hjælp at hente på prestashop forummet. 

Prestashop 1.4.8 / 1.4.9 er fantastisk lige pt. og mange af de problemer du vil støde på, er allerede blevet besvaret på forumment - mindst 3 gange..

Det sjove ved prestashop 1.5 er denne her service: http://prestashop-theme-maker.com/ 

Hejsa

Mange tak for dit svar.
Jeg havde det god på fornemmelsen, så jeg tror at jeg vil "nedgradere" til version 1.4.8 / 1.4.9, for jeg kan se at der er meget mere at hente derude af det ene og det andet, og især support, tutorials osv.

Endnu engang tak for svaret.

Mvh. Jan

Fra Brønshøj, Kbh
Tilmeldt 27. Oct 09
Indlæg ialt: 143
Fra  KCB Group S.M.B.A. Skrevet kl. 15:31

Der kan man bare se, øv hvor uheldigt! 

Nej jeg kender desværre ikke mange gode themes til Prestashop 1.5, ihvertfald ikke andet end dem der er på addons.prestashop.com. Jeg er mere fan af at lave themes fra bunden af selv, så kender ikke til alle de sites der sælger templates, desværre!

Fra Jomtien / Pattaya
Tilmeldt 3. Aug 10
Indlæg ialt: 147
Fra  juicekuren.dk Skrevet kl. 15:36

Eik Emil Christensen:

Der kan man bare se, øv hvor uheldigt! 

Nej jeg kender desværre ikke mange gode themes til Prestashop 1.5, ihvertfald ikke andet end dem der er på addons.prestashop.com. Jeg er mere fan af at lave themes fra bunden af selv, så kender ikke til alle de sites der sælger templates, desværre!

Ja okay, jeg har besluttet mig for at installere 1.4 versionen af Prestashop i stedet for, som du kan læse ovenfor. Tror det hele bliver en del lettere for mig den vej.
Men tak for dine svar i denne tråd.

Mvh. Jan

Tilmeldt 15. Aug 11
Indlæg ialt: 1355
Fra  Bull Skrevet kl. 15:38

Danmarks eneste officielle Prestashop Webbureau

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)