Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvilken bærbar skal jeg vælge?

Side 2 ud af 3 (24 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 16. Aug 12
Indlæg ialt: 712
Fra  Ecig-Online.dk Skrevet kl. 22:17
Hvor mange stjerner giver du? :
Perfekt...! :) så har du en pålidelig og solid bærbar lige her: http://shop.lenovo.com/SEUILibrary/controller/e/dkind/LenovoPortal/en_DK/catalog.workflow:category.details?action=init&current-catalog-id=C8762DAC28034546B6C94C13C882AAA6&current-category-id=E01F685B09A9CCE3F85BC27BBF4CD29F

Det er lige præcis den bærbare du står og mangler! :) Jeg anbefaler at du vælger den med det største skærm..

Held og lykke med det :)

Vh. Mehmet

E-Cigaret - Prøv med en ecigaret fra eCig-Online.dk hvis du overvejer et Rygestop - Se mere her.

Fra Hundested
Tilmeldt 4. Jan 11
Indlæg ialt: 457
Fra  Fatsak Skrevet kl. 22:21

Hej Budgetkontrol, den kan altså fås på en leasing aftale til 12.000,- ialt.

Så ja måske du lige skulle tjekke priserne på en mac pro.

Min uforbeholdte mening er at man skal vælge det man gerne vil have, så bliver man også meget gladere for den og har den oftest i flere år...Skype-Giggle

Fra Risskov
Tilmeldt 25. Mar 10
Indlæg ialt: 108
Fra  Utopians.dk Skrevet kl. 22:21

Nu skriver du godt nok max 10k.

Men ellers ville jeg råde dig til at kigge på den nye ASUS Zenbook U500VZ som kommer sidst i oktober. Den kommer til at koste 14.000.

http://www.komplett.dk/k/ki.aspx?sku=761553#extra

Fra Varde
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 1772
Fra  LinkCentralen.dk Skrevet kl. 22:22

Linkportalen med de gode links - Et godt sted at starte

Fra København
Tilmeldt 1. Feb 10
Indlæg ialt: 524
Skrevet kl. 22:38

Jeg har lige købt en ny Lenovo X230 til at afløse min X201.

De er begge små og nemme af hvad med. Så er de robuste og fungerer godt.

God økonom/regnskabsmand. Stor erfaring fra mange brancher og lande. Kontakt mig ved behov for regnskab  / økonomistyring til rimelig pris. Også god sparringspartner.

Fra København
Tilmeldt 30. May 11
Indlæg ialt: 104
Fra  NEANEOS Skrevet kl. 22:47

Jeg vil helt klart anbefale Mac!
de er lidt dyrer end de andre, men de er så også bedre! ;)  

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 23:04

jeg vil klart også anbefale lenovo de er mere robuste og holdbar, de fleste  af modeller

Mac computer skal man nok passe mere på , de fleste kan ikke holde til regn vejr eller man taber dem , vis er meget på farten sider alverden steder ville jeg vælge en solid stærk computer , men vi lever alle meget forskelligt

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Birkerød
Tilmeldt 29. Apr 11
Indlæg ialt: 1202
Skrevet kl. 23:04

Puha jeg synes vi snakker dyre pcere her. Når du skal bruge den til tekstbehandling og øvrige officedokumenter, skal du absolut ikke ende over 10.000. En god MacBook air på 13tommer koster kun ca 9000 lige pt hos elgiganten. Hvis du er ude efter en pc, kan du klare det endnu billigere. Hvis du gerne vil have lidt ekstra fart i opstart mv, så gå efter en med ssd fx MacBook air eller de fleste ultrabook (ikke dem med hybrid disk - står i specifikationer) har selv lige fået det på en Dell arbejds pc og det sparker seriøst r*v)

Ps hvis man vil arbejde med økonomi og budget planlægning, skal man nok holde sig langt fra leasy og afbetaling!

Statsautoriseret revisor - København

Tilmeldt 3. Oct 12
Indlæg ialt: 15
Fra  BudgetKontrol Skrevet kl. 18:41

Tak for alle svar. Jeg tror vist det bliver en MAC. Og cef fuldstændig rigtigt med hensyn til afbetalinger m.v. Kunne som sagt aldrig falde mig ind. :O)

Fra København
Tilmeldt 16. Aug 12
Indlæg ialt: 712
Fra  Ecig-Online.dk Skrevet kl. 18:44
Ok, håber at du bliver glad for den, når du får købt den... :)

Vh. Mehmet

E-Cigaret - Prøv med en ecigaret fra eCig-Online.dk hvis du overvejer et Rygestop - Se mere her.

Side 2 ud af 3 (24 indlæg)