Jeg er 17 år og hedder Kristoffer og går på Handelsgymnasiet og ønsker at starte en virksomhed på nettet inden for overskuelig tid men jeg synes det er så svært at finde et potentielt marked der både kunne være spændende og der kunne være lidt penge i. Så derfor spørg jeg jer! Hvilket delmarked finder i spændende og ikke fuldstændige umuligt(fx tøj som der er så mange andre der har startet) at beskæftige sig med?? På forhånd mange tak! Amino er squ en dejlig side ![]() |
Hej Kristoffer og velkommen til Amino.
Du skal ikke tænke så meget på, hvad vi finder spændende og beskæftiger os med.
Du skal nok hellere tænke på, hvad du selv er god til og hvad du selv ønsker at arbejde med og "brænder" for.
Mulighederne er rigtig mange, der er jo ingen ide, at lave det alle andre gør
Tænk langsigtet omkring internettets muligheder, der er mange forhold, som du skal tage i betragtning.
Hvis du kunne komme lidt nærmere dine tanker og ideer for opstart af virksomhed, ville du nok få flere brugbare svar.
Du skal ikke tænke så meget på, hvad vi finder spændende og beskæftiger os med.
Du skal nok hellere tænke på, hvad du selv er god til og hvad du selv ønsker at arbejde med og "brænder" for.
Mulighederne er rigtig mange, der er jo ingen ide, at lave det alle andre gør

Tænk langsigtet omkring internettets muligheder, der er mange forhold, som du skal tage i betragtning.
Hvis du kunne komme lidt nærmere dine tanker og ideer for opstart af virksomhed, ville du nok få flere brugbare svar.
Held og lykke.