Jeg søger en "smed" i trekantsområdet, som har en lille iværksætter eller entreprenør gemt i maven. Du kan bøje, bukke og svejse i god kvalitet. Og så må du meget gerne være en kreativ type, som godt kan lide at lave tingene anderledes i design og former. Vi skal lave design til private i lidt større emner (måske op til 2 x 2 m) men let i udtryk og former. I første omgang skal vi "kun" bruge vores fritid på proto og udstillingstyper. -------------- Mine krav til den rette. Du skal kunne håndværket og være stolt af det. Du har de mest almindelige maskiner og værktøjer. Du har lokaler, egnet til formålet. Du er villig til at lægge din viden, tid og håndværk i projektet. Du har godt købmandskab mht. indkøb og materialer. Du er hvad man vil kalde godt selskab, med etik og moral på rette sted. -------------- Jeg kan noget med "skæve" ideer, design og markedsføring. Håndværk kan jeg også, men er mere en træmand. -------------- Produktet her er hverken noget med at opfinde den dybe tallerken eller unikt design. Men et området som jeg ikke ser så meget konkurrence i, og har plads til noget nyt. Hvis du ikke lige er smed, men matcher alt det andet jeg nævner, så er det også fint med mig. -------------- Det er op til dig herfra, skriv hvis du har mod på det :-) |
Søger en "SMED" i trekantsområdet til samarbejde
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
- 1
Tag på Photoshop kursus i Vejle
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)