Hejsa, I forbindelse med at jeg hjælper til med planlægning i forbindelse med reetablering/modernisering noget netværk og kammeraovervågning af et nylig indkøbt sommerhus, der tidligere har haft en væsentlig ældre løsning indstalleret, har jeg brug for noget hjælp til at tilslutte de to sidste originale kameraer til det nye netværk. Kameraerne kører så vidt jeg har kunne gennemskue alle over PoE. Disse to sidste kameraer virker dog til at stamme tilbage fra den allerførste installation eller lignende, da de er forskellige fra de andre, som er overtaget. Grundet ualmindelig meget støj fra den eksisterende switch, der forplantede sig i hele bygningen, har vi skiftet switchen ud med 2 mindre passive PoE switche. Det har dog betydet at de to ældste kameraer tilsyneladende ikke får strøm nok til at starte op, eller der er noget andet på færde som jeg ikke lige kan gennemskue. De 5 andre kameraer fungerer udemærket efter skiftet. De er alle blevet koblet til en synology NAS overvågning uden problemer og vises også fint i interfacet. De to kameraer som jeg ikke kan få i live igen efter skiftet er IQinVision IQ510. de 5 andre der virker er IQinVision IQ755. Det jeg søger er en eletriker eller anden med dybere forstand på emnet end jeg har, som kan komme forbi sommerhuset i nordsjælland, mødes og hjælpe mig med at få de to sidste kameraer online (mod helt normal betaling selvfølgelig). Derudover skal vi ligeledes have montoret et ekstra kamera på toppen af bygningen og trukket kabel til det. Dette kan vi dog kigge nærmere på når vi mødes. Optimalt set kan vi mødes ved sommerhuset i slutningen af denne uge, gerne onsdag eller torsdag sidst på dagen. Jeg ser frem til at høre fra jer. De bedste hilsner |
Søges: Elektrikker med forstand på netværk, PoE og LAN-baserede overvågningskameraer
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
- 1
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)