Som så mange andre iværksættere er der selvfølgelig også gang i arbejdet om søndagen her, derfor vil jeg gerne give 2 rigtig gode tilbud:
PRESSEMEDDELELSE: Få skrevet og udsendt din pressemeddelelse Vi skriver og udsender din pressemeddelelse - den kommer ud til en base på op til 3.000 journalister. Normalpris 2.995,- SPAR 1.500,- Søndagstilbud: 1.495,-
KOMPLET WEBSHOP: Med unikt design og alle faciliteter Se mere på vores site, det vil fylde for meget at skrive alle faciliteter her. Shoppen kan rigtig meget. Du får bl.a.
Komplet færdigdesignet webshop Installation af software på webserver En køreklar løsning med betalingsgateway Open Source - så alt kan tilrettes Ingen skjulte "ekstrapakker" du skal betale for ingen månedlige omkostninger
SVAR: Ja, som udgangspunkt kan der skrives pr om alt, vi kan naturligvis ikke give garanti for alt har pressens interesse. Dog er de øvrige 18.000 modtagere ret effektive til at skabe trafik - så selv om kun få skulle optage pressematerialer, så er det en rigtig god modtagergruppe.
Jeg sender dig lige en PM med referencer, dog vil jeg understrege, at der ikke gøres forskel på dette tilbud og en løsning lavet til normalpris. Det vil være samme antal designtimer og faciliteter i shoppen.
Hvis du ønsker det, så laver vi også gerne et gratis designoplæg.