Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til importregler i Tyskland og Sverige

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Aalborg
Tilmeldt 7. Oct 10
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 14:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg har en forretning som går ganske udmærket og jeg kunne godt tænke mig, at udvide den til Tyskland og Sverige.

I den forbindelse har jeg en del spørgsmål, angående import af nogle bestemte produkter uden fra EU til henholdsvis Tyskland og Sverige.

Hvis du er ekspert i dette, så kontakt mig gerne på pm. eller mail_a_frank-eskelund.dk

(skift"_@_" ud med @)

Med venlig hilsen

Frank

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15069
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 15:32

Hvis du vil importere til Tyskland, så vil jeg anbefale dig, at du søger professionel hjælp... Der er så mange forskellige import registreringer, at det for normale mennesker kan virke uoverskueligt. Og får du ansøgt om den forkerte, så er det ikke sikkert, at de vil tillade dig at få varerne ind i landet, før du har fået den rette registrering...

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12874
Skrevet kl. 15:58

Frank Eskelund Christensen:

I den forbindelse har jeg en del spørgsmål, angående import af nogle bestemte produkter uden fra EU til henholdsvis Tyskland og Sverige.

Hvad er det for spørgsmål du gerne vil have belyst? 

Ravn

Fra Aalborg
Tilmeldt 7. Oct 10
Skrevet kl. 21:08

Hej Fashion-seller

Det var egentlig også derfor jeg skrev et oplæg herinde i håb om, at det var en der kendte til importreglerne. 

Du kender tilfældigvis ikke en person,  eller et firma for den sags skyld, der ville kunne hjælpe mig?

Ellers tusind tak for svaret.

Frank

Fra Aalborg
Tilmeldt 7. Oct 10
Skrevet kl. 21:11

Hej Ravn

Tak for svaret.

Det drejer sig om nogle produkter som man ikke kan importere til Danmark fra et land uden for EU. Men man må godt importere samme produkt fra et EU land.

Derfor skal jeg have fundet et EU land hvor man må importere produktet til.

Gav det nogen mening.

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12874
Skrevet kl. 22:27

Hej Eske

Nu er det jo normalt EU regler der ghælder for import fra ikke EU lande, dog kan der være specielle lokale regler mht visse medicinske produkter.

Hvad er det for et produkt du har i tankerne?

Ravn

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)