NU skal der ske noget med serviceniveauet i Danmark!
Er du også træt og ked af den service du får de steder, hvor du til daglig er kunde, borger eller f.eks. patient?
Er du træt af, at servicen ikke lever op til, hvad man som minimum kan forvente og forlange?
Undrer du dig også nogle gange over, hvordan en virksomhed kan overleve, med den attitude de har overfor deres kunder?
Så hjælp os i kampen for Bedre Service Tak.
Igennem mange år har vi oplevet et skred i kundeservicen i Danmark. Et skred i den forkerte retning.
Det er desværre blevet hverdag som kunde, at møde f.eks. en ekspedient, en servicemedarbejder, håndværker, offentlig ansat, eller andet, hvor nærvær,
engagement og lysten til at hjælpe, er en by i Rusland!
Det gør John Harmsen fra Salgstræner.dk nu noget ved. Og jeg skal bruge DIN hjælp!
Bedre Service Tak er et nyt tiltag, der skal sikre os alle en bedre oplevelse, der hvor vi handler.
På www.BedreServiceTak.dk kan du læse fortællinger fra hverdagen, hvor både mindre gode og godeoplevelser deles.
For heldigvis findes der også god service.
Motivering - Positivt
Hos Bedre Service Tak motiverer vi alle, der har med kunder, gæster, borgere eller patienter at gøre, til at gøre en ekstra indsats.
Det gør vi bl.a. med vores nye Takkekort.
Med et Takkekort viser vi som kunde, at vi virkelig sætter pris på den gode service vi netop har modtaget.
Vil du hjælpe?
Jeg har netop fået flere tusinde takkekort fra trykkeren, og de er blevet ret flotte :-)
Du kan hjælpe os alle til en Bedre Service ved, at bestille nogle gratis takkekort, og start med at belønne de der gider at gøre en forskel.
Send mig dit navn og adresse, så sender jeg dig fluks nogle gratis Takkekort, så du kan hjælpe i kampen for Bedre Service Tak.
Læs mere om konceptet på BedreServiceTak, og følg vores kamp for bedre service, bl.a. her på Amino og på Facebook.
Mange hilsner
John Harmsen
Salgs3ner.dk / BedreServiceTak.dk