Hej. Nu har jeg efterhånden ledt rigtig længe efter det rigtige plugin eller måde at gøre tingene på i Wordpress. En ret simpel ting. Jeg vil gerne have den rigtige beskrivelse af mine sider til at dukke op i søgemaskinerne. Søgemaskinerne har fået den idé, at den gerne vil have min kategori og hvem der har skrevet indlægget med. Så det kommer til at se således her ud; Tips til maratontræning. Skrevet June 23, 2007 » Under Kategorien Fitness. Gennemfør dit første maratonløb. At gennemføre et maratonløb er den ultimative ... Titlen ser fin nok ud... Hvad er det lige som går galt for mine indlæg... jeg bruger All in One SEO Pack plugin... er det det falske plugin pakke ? Nogle der er bedre...? Og så leder jeg egentlig efter et plugin, som gør det muligt at lave en slags "bog", "dagbog" eller hvad man nu kalder det... Så man på en eller anden måde kan "udgive" sin bog på nettet i forbindelse med bloggen... Den første side skal komme først og ikke forsvinde ned i rækkerne af bloggen.. og helst ikke komme på forsiden... (det kan selvfølgelig ordnes med at ændre i indlæggenes orden, men ville bare være sjovere med et automatisk plugin).. Nogle der har hørt om sådan en ? Hmm... det var 2 spørgsmål på en gang.. ikke så pædagogisk... men håber nogle kan hjælpe... ! Mvh Brian Brandt |
Wordpress beskrivelse og plugins
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
- 1
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)