Hermed et fredagstilbud som jeg håber nogen eksisterende eller nye webshop-ejere kan gøre brug af. - Tilbuddet gælder måneden ud. Vi søger lidt flere kunder inden for betalingsgateways og har derfor strikket et tilbud sammen: Prøv en betalingsgateway fra Quickpay gratis i 6 mdr. Oprettelsen er gratis og der er ingen binding. Vi kontakter dig når de 6 måneder er gået for at høre om du vil forsætte med betalingsgatewayen. - Hvis Ikke lukker vi den bare igen. Der er kun få betingelser. - Hvis I har over 500 transaktioner om måneden vil i blive faktureret for disse - I skal stadig selv afregne med Teller / NETS (tidligere PBS) - Hvis I skal have hjælp til teknisk implementering af gatewayen er dette ikke gratis. Men vi kan aftale en fast pris for dette. "Bagtanken" er selvfølgelig at vi håber at få lidt flere kunder inden for betalingsgateways, men også kontakt med potentielle kunder der mangle programmerings-hjælp eller hosting. Vi kan tilbyde hosting i form af webhotel, Server, VPS i dansk sky (eller udenlandsk). Hvis det har interesse så ring til mig på 77 34 12 32 eller skriv en PM til mig her på Amino. Mvh Ronni Lidt humor til kommende webshop-ejere, husk at læse: http://skaljegstarteenwebshop.dk |
Gratis betalingsgateway til modtagelse af dankort, visakort mm
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
- 1
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)