Jeg driver et online tekstbaseret internetspil, for folk i aldersgruppen 10-20 (eller deromkring). I øjeblikket tjener jeg mine penge ved brug af paypal (folk kan købe ekstra abillities i spillet). Nu er tiden kommet, hvor jeg gerne ville kunne tage imod betalinger fra folk, som ikke er i stand/gider at bruge paypal. Derfor har jeg fundet DaoPay.com, som tillader mig at sælge ting ved at lade folk ringe til et givent nummer i en bestemt tidsperiode, hvorved jeg får penge. Mit spørgsmål er så hvilke forholdsregler jeg bør tage mig, før jeg sætter dette op på min side? F.eks. bekymrer flg. mig: 1. Kan jeg kun modtage betalinger på denne måde fra folk som er over en vis aldersgrænse? 2. Hvad sker der, når der er en eller anden dum unge, som bruger sin mors telefon til at betale for ting i mit spil? Eller som stjæler sine venners telefoner og bruger dem til at betale mig. Kan der lægges sag an imod mig? På forhånd tak for hjkælpen |
Mobilbetalinger
Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
- 1
Har aldrig hørt om problemet. med at der bliver lagt sag an pga lån eller andet af andres mobil telefoner. Det vil i værste tilfælde kun være personen der "LÅNTE" tlf som kunne blive straffet.. Det svarer til at du som forretnings indehaver blev straffet for at sønnen eller vennen til indehaveren af et dankort som blev brugt i din butik.. Der kunne da ikke ligges sag an mod dig.. Mener også at brugere skal være over 18 for at betale over tlf-opkald. Dog mener jeg at brugeren skal være 12 år for at betale med sms. JEns |
Side 1 ud af 1 (2 indlæg)