Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Simpel måde at føre regnskab på

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Viborg
Tilmeldt 30. Nov 10
Indlæg ialt: 393
Fra  www.lejsommerhus.nu Skrevet kl. 14:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg er ved at starte en lille webshop og har i den forbindelse brug for et simpelt værktøj til at ordne mine regnskaber. Det skal være gratis og helst så simpelt som muligt. Jeg tænker evt. en skabelon til et regneark eller et simpelt regnskabsprogram.

Hvad kan anbefales at starte med?

Tilmeldt 12. Sep 13
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 10:18

Med Dinero kan du nemt og hurtig oprette og sende fakturaer med vores intuitive mobil-app. Derudover er bogføringen en leg, og vigtigst af alt er, at du ikke behøver at have forstand på regnskab med Dinero.

Opret en gratis bruger på Dinero og kom i gang allerede i dag. 

Fra København
Tilmeldt 10. Oct 12
Indlæg ialt: 32
Fra  Firma Assistent Skrevet kl. 15:05
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg kan anbefale dig e-conomics - det er godt nok ikke gratis, men koster ikke alverden - det er rigtig fint i forbindelse med din webshop, hvor det hele kan sættes op til at køre mere eller mindre automatisk...hvilket letter arbejdet for dig. Dertil kommer den store fordel, at e-conomics har rigtig god support, hvor du kan få hjælp - både online og direkte - hvilket kan være en kæmpe hjælp, når du vil til at køre det selv:)

Venlig hilsen

Martin

Firma Assistent - Svanemøllevej 25, 2100 København Ø - tlf. 7199 6186 - www.firma-assisten.dk

Fra Aalborg
Tilmeldt 9. Mar 12
Indlæg ialt: 49
Skrevet kl. 10:25
Fra København
Tilmeldt 15. Aug 11
Indlæg ialt: 240
Skrevet kl. 13:54

Jeg har hørt om flere, som bare bruger et almindeligt excell-ark, indtil de kommer ordentligt i gang.

Men som Martin skriver, så kan du forbinde din webshop med e-conomic. På den måde bliver dine salg automatisk overført til regnskabsprogrammet, og du slipper for tastearbejdet.

Hvilken webshop bruger du? I øjeblikket er der udviklet 12 forskellige webshops, som kan "snakke sammen med" e-conomic.

Fordelen ved at vælge et regnskabsprogram fra starten er også, at du så har et program, som kan vokse med din virksomhed. Hvis din virksomhed pludselig vokser, og du vil skifte fra et regneark. så skal du overføre en masse data - kunder, leverandører, varer osv. Men det slipper du for, hvis du fra starten bruger et regnskabsprogram.

Hvis du har lyst til at høre mere om e-conomic, så må du endelig sige til. Du kan også prøve det gratis i 14 dage og se, om det virker som noget for dig. Supporten er gratis - også som demo-bruger - så har du spørgsmål, kan du chatte, maile eller ringe til os.

Rigtig god weekend.

Sisse Hansen

Kommunikationskonsulent hos e-conomic

Fra København
Tilmeldt 1. Feb 10
Indlæg ialt: 524
Skrevet kl. 14:08

kfd:
Hvad kan anbefales at starte med?

Du skal svare på nogle spm først. Hvor mange transaktioner har du, hvor mange leverandører har du, kunder? Varer...........

Det er nemt at bogføre i Excel når du taler resultat opgørelse men når balancen skal med så bliver det lidt mere kompliceret.

Der er heller ikke nogen "audit trail" når du laver det i Excel, men det kan jo bare være en fordel. 

Hvis du har MS office pakken mener jeg de har et gratis regnskabs program med, bare ikke sikker på at der også er på dansk.

God økonom/regnskabsmand. Stor erfaring fra mange brancher og lande. Kontakt mig ved behov for regnskab  / økonomistyring til rimelig pris. Også god sparringspartner.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)