Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

YES! Så er vi endelig klar til at byde jer velkommen. :-)

Side 1 ud af 5 (50 indlæg)
Fra Odense
Tilmeldt 19. Jul 11
Indlæg ialt: 377
Skrevet kl. 10:17
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg er rigtig stolt af, at kunne byde jer velkommen til Jegskriverfordig I/S version 2. Det har været en lang proces, men den har været lærerig og spændende! 

I anledning af vores nye lancering, har vi planlagt at fejre hele balladen med jer - det kommer til at betyde følgende: 

Vi skærer 25% af den samlede pris på jeres respektive ordrer! Yes (Dog kunne vi godt tænke os, at I til gengæld giver lidt feedback på artiklerne, som vi kan bruge nederst på vores side.) Tilbuddet gælder pt. i en ubegrænset periode. 

Vi er ligeledes interesseret i at få et par tanker omkring vores nye side - Er det nemt at bestille artikler? Er den enkel og nem at gå til? Får I det af vide, som I har brug for at vide? 

Ha' en fortsat glimrende dag!

Med venlig hilsen,

Christian Johnsen

Rådgiver hos Billy's Billing.

Tilmeldt 25. May 12
Indlæg ialt: 95
Fra  Drie.dk Skrevet kl. 10:22

Den side er sku flot :)

Spottede lige en stave/tastefejl. 

Vi er stolte af alle "refencer"

Fra Odense
Tilmeldt 19. Jul 11
Skrevet kl. 10:25

Tusind tak! 

Tak for påmindelsen, har jo efterhånden kigget siden igennem 1000 gange, så slåfejl har jeg for længst set mig blind på. :-)

Med venlig hilsen,

Christian Johnsen

Tilmeldt 25. May 12
Indlæg ialt: 95
Fra  Drie.dk Skrevet kl. 10:27

Kender det kun alt for godt ;-)

Fra Odense
Tilmeldt 16. Jan 12
Indlæg ialt: 213
Fra  CoWeb ApS JLTR.dk Skrevet kl. 10:30

Fin side. Dog med enkelte fejl. 

Men dem retter i nok hurtigt....

Fra Odense
Tilmeldt 19. Jul 11
Skrevet kl. 10:34

Hej Asger, 

Jeg er udmærket klar over, at alle hedder Anders, vores programmør sidder pt. og fjerner det, da der slet ikke skal være en pop-up. Så den fejl skulle gerne være rettet i løbet af en lille time. :-)

Med venlig hilsen,

Christian Johnsen

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 10:40

når jeg klikke på menuen hopper siden meget og jeg kan ikke se menuen igen  , når jeg har klikket

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Odense
Tilmeldt 19. Jul 11
Skrevet kl. 10:44

Hej Michael, 

Jeg kan ikke helt følge dig i problemet? Når du trykker på menuen scroller den ned til det givne punkt på siden, som du har ønsket at se? :-)

Med venlig hilsen,

Christian Johnsen 

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 10:53

Christian Johnsen:

Hej Michael, 

Jeg kan ikke helt følge dig i problemet? Når du trykker på menuen scroller den ned til det givne punkt på siden, som du har ønsket at se? :-)

Med venlig hilsen,

Christian Johnsen 

hos mig forsvandt menuen , fra min skærm da siden hoppet meget

når jeg klikker kontakt siden hoppet siden , jeg kunne ikke se hvordan tilbage igen

desuden ved alle undersiderne på siden, er der ens titler på siden

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Dianalund
Tilmeldt 11. Jul 05
Indlæg ialt: 414
Fra  MedieMarketing Skrevet kl. 10:55

Hej Christian,

Fin side Smile

Jeg har et par enkelte kommentarer:

1) Når jeg trykker på den orange "Kontakt" knap i toppen åbner i godt nok en mail (via mailto) men i har sat jeres website url ind i stedet for en emailadresse.

2) Under "Få et uforpligtende tilbud" kan man vælge type, antal ord og sprog - men hvad men antal tekster? Er det ikke relevant?

3) Når jeg har udfyldt type, antal ord og sprog - hvad vi I så have mig til? Skal jeg klikke på "udfyld kravspecifikation"? Det er lidt uklart, for jeg mener ikke at de to ting hører sammen.

4) Jeg er generelt imod at man kalder et menupunkt "Priser" når der ikke er nogen priser... Jeg ville f.eks. rigtig gerne lige sammenligne jeres pris med mine nuværende skribenter, for at vurdere om I er konkurrencedygtige. Hvis I tager 50% mere er det også OK, for så skal jeg jo sammenligne kvaliteten. Men når I ikke skriver en pris nogen steder, kan jeg ikke forholde mig til det. 

Sådan har jeg det faktisk også i supermarkeder - står der ikke hvad varen koster køber jeg den ikke (jeg gider ikke engang bruge tid på at lede efter en pris-tjekker i butikken).

Jeg glæder mig til at følge jer :)

De bedste hilsner fra

Martin

ONLINEAFDELINGEN.DK - Sammensæt din egen onlineafdeling.

Se mere på www.onlineafdelingen.dk

Side 1 ud af 5 (50 indlæg)