Vi bruger i øvrigt også økologisk sæbe til vores trappevask
Hehe, jeg ved der hersker mange rengøringsfirmaer i KBH, der her et økologiflip af en anden verden, men må dog spørge - efter som jeg selv har været 8 år i branchen - hvordan det virker?? Økologisk sæbe?? Det lyder som et spøjst salgstrick!
Er det fritgående sæbe du benytter, eller har det ikke været udsat for sprøjtemidler.
Den har jeg endnu aldrig hørt i branchen. Så vidt jeg ved er gulvplejesæbe og universal sæbe kemisk fremstillet, hvorfor det er svært at sammenblande med økologi? I så fald skal det være natursæbe - og så er du mere end god ved gulvene? Det anvendes nemlig, så vidt jeg er orienteret, kun til personlig pleje?
Men held og lykke med det. Kan du få kunder ind på det, er det jo fint.
Den får jeg dog aldrig en jysk kunde til at hoppe på!
Normal sæbe, herunder svanemærket, er fuld ud lige så godt som alt muligt andet - da grænseværdierne er så små, at det er ubetydeligt. Det er kun hvis man er et svin med mængder og blandingsforhold, at det kan have en miljømæssig påvirkning. Og så er der mange steder, hvor sæbe ikke engang er nødvendigt.
Vi har derfor altid solgt rengøring med fokus på miljømæssigt ansvar og ikke så meget på forskellige mærkninger og sæbetyper. Det er kunderne ligeglad med - selv de offentlige.
Men sorry for mit lille spring i tråden. Det morede mig blot