Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Trappevask

Side 1 ud af 3 (22 indlæg)
Tilmeldt 15. Mar 12
Indlæg ialt: 23
Skrevet kl. 01:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg søger en pris på trappevask af 19 opgange med 3 etager. En gang om ugen. Kender i nogen som kan anbefales eller vil i selv kom med en pris så skiv med herinde.
På forhånd tak.

Fra 2450 Fattigness
Tilmeldt 4. May 12
Indlæg ialt: 607
Fra  Offpiste Skrevet kl. 08:15
Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 3639
Fra  jimihove.dk ApS Skrevet kl. 10:14
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Green Clean,

Jeg vil gerne anbefale os selv i Aktiv 3. Vi bruger i øvrigt også økologisk sæbe til vores trappevask, og vi ligger i København. Lad os få et godt samarbejde. Jeg har sendt dig en privatbesked her på Amino med mere information. Ellers kan du læse mere om vores trappevask her :

http://www.aktiv3.dk/arbejdsomrader/trappevask/

.. og finde kontaktinformation den vej ( men det står der nu også i din private besked )

Hav en god dag

Mvh

Jimi Hove

Aktiv 3

SEO fra 1000,- kr, og Google Ads fra 500,-  per måned. DK's billigste hjemmesider? Se mere på jimihove.dk 15+ års erfaring.

Fra Esbjerg
Tilmeldt 16. Apr 07
Indlæg ialt: 282
Fra  J. Møller Skrevet kl. 11:52

Jimi Hove:
Vi bruger i øvrigt også økologisk sæbe til vores trappevask

Hehe, jeg ved der hersker mange rengøringsfirmaer i KBH, der her et økologiflip af en anden verden, men må dog spørge - efter som jeg selv har været 8 år i branchen - hvordan det virker?? Økologisk sæbe?? Det lyder som et spøjst salgstrick!Big Smile 

Er det fritgående sæbe du benytter, eller har det ikke været udsat for sprøjtemidler.Big Smile Den har jeg endnu aldrig hørt i branchen. Så vidt jeg ved er gulvplejesæbe og universal sæbe kemisk fremstillet, hvorfor det er svært at sammenblande med økologi?  I så fald skal det være natursæbe - og så er du mere end god ved gulvene? Det anvendes nemlig, så vidt jeg er orienteret, kun til personlig pleje? 

Men held og lykke med det. Kan du få kunder ind på det, er det jo fint. 

Den får jeg dog aldrig en jysk kunde til at hoppe på! Big Smile 

Normal sæbe, herunder svanemærket, er fuld ud lige så godt som alt muligt andet - da grænseværdierne er så små, at det er ubetydeligt. Det er kun hvis man er et svin med mængder og blandingsforhold, at det kan have en miljømæssig påvirkning. Og så er der mange steder, hvor sæbe ikke engang er nødvendigt.

Vi har derfor altid solgt rengøring med fokus på miljømæssigt ansvar og ikke så meget på forskellige mærkninger og sæbetyper. Det er kunderne ligeglad med - selv de offentlige.

Men sorry for mit lille spring i tråden. Det morede mig blotBig Smile

Tilmeldt 21. Apr 09
Indlæg ialt: 23
Fra  N.M Skrevet kl. 14:24
Hej, hvis du ønsker et godt tilbud på trappevask kan vi gør det for omkring 120 kr. Ex moms pr.opgang. For yderligere information, kontakt venligst på mail sun-way@live.dk. Mvh Nima. Sun-Way Group
Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Fra  jimihove.dk ApS Skrevet kl. 14:57

Hej Jesper,

Tak for indspark.

Kort vil jeg blot sige at der findes økologisk sæbe til rengøring, og at det er det som vi bruger. Vi bruger allesammen måder at profilere os selv på, både igennem produkter, kommunikation og retningslinjer. Vi har vores, jyder har deres og folk i andre lande har deres. På den måde er der plads til os alle.

God fornøjelse med det hele

Mvh

Jimi Hove

SEO fra 1000,- kr, og Google Ads fra 500,-  per måned. DK's billigste hjemmesider? Se mere på jimihove.dk 15+ års erfaring.

Fra Lyngby
Tilmeldt 8. Sep 07
Indlæg ialt: 708
Fra  Tæpperens med fordele der forbedrer indeklimaet! TRY.dk Skrevet kl. 16:49

Altså Jesper...jeg vil også blot gøre det kort! Som jeg læser dit indlæg morer du dig over noget som du selv beskriver, du aldrig har hørt om før!

Godt! Jeg kan så godt undre mig over at du i dine 8 år i branchen ikke har hørt om økologisk rengøringsmidler, bl.a. økologisk sæbe. Nu skal vi ikke ud i om det hedder statskontrolleret med det røde Ø-mærke, for det tror jeg ikke findes. Men der findes andre certificeringer som er kontrolleret (bl.a. ecocert)...mere om det en anden gang. På okoliv.dk kan du måske blive inspireret omkring grønne rengøringsløsninger. Personligt er jeg ligeglad med om vi skal kalde det økologisk rengøring eller rengøring med økologiske rengøringsmidler. Samme snak har bølget frem og tilbage blandt vin...er det økologisk vin eller vin fra økologisk dyrkede druer.

Bedste hilsner

Lars

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Fra  jimihove.dk ApS Skrevet kl. 16:56

Nu så jeg også lige Arnold Schwarzenegger rose København for at være så en miljøbevidst by som den er. København er meget kendt ude i verdenen for at være miljøbevidst, og ses som et forbillede.

Og på nettet kan jeg sige at alle søgninger på Google som har ordet " økologisk " i sig, er i kraftig stigning nærmest permanent.

Jeg kunne komme med alle mulige udsagn om at det altid tager jyder 10 år før de fatter hvad der rykker, og at i hælder masser af kemi i jorden  i jeres landbrug. Og det gør jeg så alligevel, men jeg gider i virkeligheden ikke sådan noget misk mask angreb på hinanden. I har Lars Larsen og en del andre gode ting, og vi har vores

Hav en dejlig og miljøvenlig dag :)

Fra Esbjerg
Tilmeldt 16. Apr 07
Indlæg ialt: 282
Fra  J. Møller Skrevet kl. 17:19

Jeg har rigtig sat rører i andedammenBig Smile

Om Jylland halter bagefter i forhold til resten af verden eller om jyder er mindre miljøbevidste end københavnere har jeg inden holdning til! Mange er de store virksomheder i hovedstaden er fyldt med jyder på direktionsgangene, så noget må vi kunne finde ud afBig Smile Så lad os stoppe en hypotetisk debat. 

Min eneste kommentar var blot, mellem linjerne, at driver man en overordnet miljøorienteret virksomhed, så er det ligemeget med det enkelte produkt. Miljøbevidsthed er ikke nødvendigvis at være økologisk og økologi kan også være mere miljøbelastende end andet, hvis ikke det bruges korrekt.

En MEGET lang debat, jeg ikke agter at tage. Det handler om ansvarlighed korrekt - men hvis hvis I bruger 10 liter "økologisk" rengøringsmiddel, hvergang vi bruger en lille koncentrat, hvem sviner så mest!?? Og jo, jeg ved godt at Jimi og Lars sikkert dosere korrekt, men pointen ligger i at tage overordnede ansvar og ikke blot i det enkelte produkt. 

Men som Jimi korrekt har antaget - vi gør det alle på vores måde, så lad os lad den stoppe der! Jeg ved i begge har godt styr på jeres virksomheder. Jeg er således ikke ude på at fornærme. Jeg har blev oplevet, at mange storbymennesker i virkeligheden ikke aner en dyt om, hvad økologi er, men blot anvender det, fordi det er "smart og moderne". Derfor fandt jeg Jimi's indlæg lidt morsomt. 

Jeg er i øvrigt selv født og opvokset på landet.

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Fra  jimihove.dk ApS Skrevet kl. 17:31

Hej Jesper,

Ja når man går ind og dømmer folk, så bliver man lidt ked af det. Du kunne have spurgt pænt hvad vi fik ud af det, og hvordan vi brugte det. Du kunne så have budt ind med nogle saglige modargumenter, og vi havde haft en respektfuld debat omkring emnet.

Men når du siger : " sådan noget hopper vi ikke på her ", beskylder du mig dybest set for at snyde folk, i al offentlighed. Hvordan du selv har det med det, og hvis andre gjorde det med dig, må du selv erkende. Men det gør mig ked af det, og fordrer ikke en udbytterig debat.

Hav en dejlig dag

Side 1 ud af 3 (22 indlæg)