Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vi er i avisen i dag :-)

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)
Fra Kolding
Tilmeldt 8. Mar 07
Indlæg ialt: 1577
Fra  Jakodan A/S Skrevet kl. 13:13
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 04-07-2007 22:22:26 Forfatter: Kim Gam-Jensen [tropefisk.dk]
Fortæl lige lidt mere om de der boblekuverter med rude. Indsættes faktura med adresseoplysninger mellem selve kuverten og bobleindlægget eller hvordan fungerer det?

Man lægger simpelthen bare faktura/følgeseddel ned i kuverten sammen med varerne, ligesom i en almindelig kuvert.

Plastruden sidder i papiret og der er ingen boblefolie lige der hvor ruden sidder, men på resten af kuverten er der selvfølgelig.

Tilgengæld har du lidt ekstra beskyttelse bag ruden i form af dit fakturapapir.

De er rigtig smarte, man skal ikke bruge tid på at skrive adresselabels eller købe følgeseddellommer, man bruger bare sin faktura som brevhoved.

Jeg kan sende dig en prøve, hvis du vil se dem..

Nu vi er ved at skamrose vores produkter ( ;-) ) kan jeg lige nævne, at vi lige har fået boblekuverter i sort, pink, gul og blå, i stedet for de kedelige hvide/brune. Indtil videre er de kun i A4 størrelse, men hvis det bliver en succes, kommer de også i andre størrelser.

Fra Kolding
Tilmeldt 8. Mar 07
Fra  Jakodan A/S Skrevet kl. 13:24
Dato: 04-07-2007 22:42:44 Forfatter: Helle – House of kids
Jeg kan jo kun give jer de bedste anbefalinger - altid en superhurtig dag til dag levering af emballage :·) Ved ikke hvornår vi lærer at holde øje med at lageret er sluppet op :·)))

Mange hilsener og god sommer
Helle

Tak for de rosende ord :-) Og du er absolut ikke slem til at bestille i sidste sekund, det synes jeg bestemt ikke!

God sommer til dig også

Fra Aars
Tilmeldt 15. Apr 06
Indlæg ialt: 602
Skrevet kl. 00:51
Hej Nina,

Vi er klart med på de frække emballager, så vi vil meget gerne modtage en prøve på en del af jeres produkter. Kan du ikke ringe til mig ved lejlighed, så kan vi lige aftale nærmere?
Fra Kolding
Tilmeldt 8. Mar 07
Fra  Jakodan A/S Skrevet kl. 12:52
Hej Kim,

Jeg ringer til dig mandag, så kan vi kigge på det!

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)