Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Herbalifes kompensationsplan ønskes!!

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Randers
Tilmeldt 10. Nov 06
Indlæg ialt: 113
Skrevet kl. 22:16
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej,

Er der nogen der kan hjælpe mig med en udgave af Herbalifes kompensationsplan, jeg kunne godt tænke mig at se den..

Anyone?

Brian

Tilmeldt 18. Apr 07
Indlæg ialt: 43
Skrevet kl. 12:22
Hej Brian,

jeg kan desværre ikke hjælpe dig med planen, men når du har den er jeg interesseret. Har ellers kun hørt negativt om Herballife - ikke om kompensationsplanen - men at man skal købe en vis parti produkter hele tiden for at opnå indkøbsfordellen. Derfor finder der også mange såkaldte "Herballife-lig" - folk som ikke har været istand til at komme af med deres produkter hurtig nok, men langsomt fylder garagen op med dem istedet.

Interessant hvis nogen kunne give deres erfaringer hertil.

Mvh.

Mads

Fra København S.
Tilmeldt 9. Jul 07
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 14:53

Forkert. man skal ikke købe en vis mængde produkter hele tiden for at opnå inkøbsfordelen. Når man har kvalificeret sig til de 50% (altså ved en Supervisor ordre) Så er man supervisor, og har de 50% på alle solgte varer, der er iøvrigt INTET krav om minimumskøb. Når man er kvalificeret supervisor, så er det altså ligegyldigt om man kun køber en shampo, en månede: man vil uanset hvad få de 50%. Det er dog rigtigt at Herbalife kræver at man hvert halvanden til 2 år, kræver at man rekvalificerer sig, og kvalificerer sig til supervisor igen. Så når det kommer til grossistfortjenester, og retail, så er der ikke noget ''krav'' om det.

5% royalty i 3 led kræver dog at man omsætter for en vis mængde hver månede. Men hvis man EN månede ikke sælger for så meget, kan man jo sagtens få 1,2,3 eller 4% i royalty i stedet.  Den mængde man skal omsætte for, svarer i gennemsnitligt til en 20 kunder om måneden. Hvilket for langt de fleste, ikke er noget problem at få iløbet af lidt tid, specielt ikke når vi har: fællesmarkedsføring, som er meget nyttig.

Man behøver sådan set aldrig have mere end 20 kunder, da man her er kvalificeret til sådan set alle de trin kundedelen giver en. Efterfølgende kan man kun komme videre, ved at sponsorere andre, og sørge for at de klarer sig godt.

Fra København S.
Tilmeldt 9. Jul 07
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 14:55

Du kunne evt. Komme med til et forretningsmøde, der vil der blive forklaret bedre om planen, hvis du er interesseret: Skriv en besked til min email (Michaelhansen88@gmail.com)

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)