Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

MOMS opkrævning

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)
Fra Struer
Tilmeldt 30. May 10
Indlæg ialt: 485
Fra  Rolcera Skrevet kl. 14:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej igen,

De varer jeg har importeret bliver lavet om til et andet produkt og så videresolgt. Er det stadigvæk det samme?

Mvh,
Rasmus Nicolaisen 

Fra København
Tilmeldt 1. Feb 10
Indlæg ialt: 524
Skrevet kl. 15:30

Ja, for at importere skal du være registreret til det.

For at kunne sælge varer og trække købsmoms fra skal du være moms registreret.

Du skal tjene godt på de smykker eller ændre på din ordre størrelse for at få mere for dine gebyrer.

God økonom/regnskabsmand. Stor erfaring fra mange brancher og lande. Kontakt mig ved behov for regnskab  / økonomistyring til rimelig pris. Også god sparringspartner.

Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 15:38

Rasmus T. Nicolaisen:
Jo varene er til videresalg, og nej jeg er ikke momsregistreret. Jeg er desværre under 18, og har ingen virksomhed = ingen momsregistrering.

Synes lige vi skal slappe af med at skyde skylden på Robert osv. Hvis ikke du kan håndtere Moms og Skat, og ikke synes det har en værdi at betale til, så skal du ikke være iværksætter.

Og undskyld men hvad er Nicolaisen ApS, ikke noget der er momsregisteret?

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Fra Struer
Tilmeldt 30. May 10
Indlæg ialt: 485
Fra  Rolcera Skrevet kl. 16:02

Hej igen,

Disse ærinder har ikke noget med Nicolaisen ApS at gøre. - Selskabet er mine forældres. Dette projekt er ved siden af, det er noget jeg selv har startet op. Jeg har ikke tænkt mig at trække noget som helst fra, og jeg har også droppet at importere fra Kina, jeg har fundet noget, som jeg kan skaffe i Danmark i stedet, så det er dejligt :)

Mvh,
Rasmus Nicolaisen 

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)