Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Lån igennem Amino.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Vallensbæk
Tilmeldt 3. Aug 12
Indlæg ialt: 401
Fra  Fish 4 Rent Skrevet kl. 18:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har læst en enkelt tråd om, Amino kapital, hvor der var blandede følelser om Amino kapital.

Min spørgsmål er enkelt: Er der nogen som har fået lån derigennem. Ved godt det kan være følsomt at skrive det, men håber alligevel at der er nogle som svare.

Jeg vil også gerne høre om de renter og krav man kan forvente.

Udlejning af Fiske spa med Garra Rufa (doktorfisk) Fish 4 Rent

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46616
Fra  John Hannover Skrevet kl. 22:25

de som har kunne vel bare svarer som PB og du kan jo fortælle uden at tale om hvem der svarede dig, bare om nogen svarede. Omvendt, er det næppe videnskabeligt holdbart, for hvem ved om nogen svarer, men det er da et godt forsøg

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 4467
Fra  Remy Skrevet kl. 08:54
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg ville ikke have et problem med at skrive det hvis jeg havde lånet her. Det støtter jo bare Amino og det er jo vigtigt :-)

Jeg har været inde og læse omkring Amino Kapital. Men synes man skulle lave nogle andre typer lån hvor der var flere virksomheder som sammen tilbyder lån. Jeg ville gerne være med men ikke til 500k. Men håber det kommer.

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12315
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 09:45

Når Amino Kapital er 4-5 måneder gammelt, så skal vi nok begynde at spørge.
Jeg tvivler på at vi efter blot 2 1/2 måned har de store successer, da den slags tager lidt tid.

Jeg har været i kontakt med to investorer, der begge er ved at skrive kontrakt med iværksættere og en virksomhed der har fundet penge. 
Men det er folk der uopfordret bare har skrevet til mig, så der er sikkert mange flere der er igang med at forhandle.

Men igen, jeg skal nok spørge når vi når lidt længere med det.

De bedste hilsner

Martin

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)