Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

hjælp til home party

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Fra Herning
Tilmeldt 26. Sep 12
Indlæg ialt: 62
Fra  Oliz by hillerup Skrevet kl. 11:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

hvordan kommer jeg igang med et home party når jeg har spurgt min omgangskreds og ikke har det store netværk

er der nogen der har nogle gode forslag?

eller er der nogen der godt kunne tænke sig at se det jeg har og holde et home party?? se link www.oliz.dk 

mvh 

Majbritt Hillerup

www.oliz.dk Unikke sækkestole i sjov design! Skal bare ses!

Fra København
Tilmeldt 1. Feb 10
Indlæg ialt: 524
Skrevet kl. 15:55

Har du lavet en FB side? Hvad får dine værter ud af det?

Hvis der er nok i der for dem så burde et home party være nok til at sætte gang i at få startet 2 nye home parties som så blir til 4 osv.

God økonom/regnskabsmand. Stor erfaring fra mange brancher og lande. Kontakt mig ved behov for regnskab  / økonomistyring til rimelig pris. Også god sparringspartner.

Fra Herning
Tilmeldt 26. Sep 12
Fra  Oliz by hillerup Skrevet kl. 16:33

hej Claus,

ja jeg har en FB side og skriver derinde, men der kommer kun LIKE IT tilkendegivelser, men nu er siden jo heller ikke så gammel men stadigvæk hvad holder folk tilbage for en god handel??

mhv

Majbritt

Fra bergen, norge
Tilmeldt 18. Jul 10
Indlæg ialt: 237
Skrevet kl. 16:39

hej Oliz

Du kan f.eks sette inn en gratisannonce på www.annoncelisten.dk der du søger efter mennesker som ønsker en ekstrainntekt. Men jeg synes også at ditt vareudvalg er lidt lite. På annoncelisten kan du jo også søge efter områdeansvarlig der mod høiere provision rekrutterer i sitt lokalmiljø. På den måden vil du kunne rekruttere flere selgere over hele danmark.

Fra København
Tilmeldt 1. Feb 10
Skrevet kl. 17:14

Jeg synes umiddelbart ikke at 700 kr for en pude er en god handel.

Hvad havde du tænkt dig at give mig hvis jeg holdt et home party? Du skal tænke hvor meget skal der til for at jeg "gider" sælge dine produkter?

Der skal jo være en gulerod til dem der skal lægge hus til.

God økonom/regnskabsmand. Stor erfaring fra mange brancher og lande. Kontakt mig ved behov for regnskab  / økonomistyring til rimelig pris. Også god sparringspartner.

Fra Herning
Tilmeldt 26. Sep 12
Fra  Oliz by hillerup Skrevet kl. 18:05

hej Claus,

hvis du holder et party er der en lille gave i form af et dyr, og jeg tænker at dem der evt. ville komme til at sælge for mig skulle have 10% af salget.

hvis du tænker uglepuden, ved ikke om det er den du refererer til, men den er lavet i 100% skind og den er utrolig oppe i tiden nu, så det er en kombination af design og trend. Hvis man kender lidt til skind priser så er de forholdsvis dyre, men skindet holder og bliver kun smukkere med årene.

mvh

Fra København
Tilmeldt 4. Aug 06
Indlæg ialt: 1286
Skrevet kl. 18:29

Claus Møller:

Jeg synes umiddelbart ikke at 700 kr for en pude er en god handel.

Hvad havde du tænkt dig at give mig hvis jeg holdt et home party? Du skal tænke hvor meget skal der til for at jeg "gider" sælge dine produkter?

Der skal jo være en gulerod til dem der skal lægge hus til.

En god handel for hvem? Jeg har nogle puder i "ganske almindeligt stof" som kostede ca. 500,- så prisen syntes jeg da lyder ganske udemærket. 

Jeg kunne dog forestille mig at det nok mest var kvinder der kunne tænke sig at være "sælgerne". Jeg tror som sådan ikke der behøver at være en voldsom gulerod, hvis de kan lide produktet, hvorimod mænd nok tænker langt mere på at sådan et arrangement skal der kroner på bordet og der skal sælges. 

Fra Herning
Tilmeldt 26. Sep 12
Fra  Oliz by hillerup Skrevet kl. 18:45

hej,

ja mit produkt henvender sig nok mest til kvinder :-)

mvh

Majbritt

Fra København
Tilmeldt 1. Feb 10
Skrevet kl. 03:33

OK, undskyld, jeg havde ikke set at de var lavet af læder, Gik bare ind og så design og pris.

Igen home parties tager tid for dem som arrangerer dem, så hvis der bliver solgt et stk til 700 kr så får man 70 kr plus et dyr. 

Til sammenligning regnede jeg ud at en person som tjener 20.000 kr pr måned koster 163 kr i timen ved en 37 timers arbejdsuge. 

Fra Herning
Tilmeldt 26. Sep 12
Fra  Oliz by hillerup Skrevet kl. 09:03

helt ok :-) det er jo så der jeg gerne vil bruge en person som har god kendskab til homeparties og et super stort netværk, så hun kan tjene pengene hjem til sig selv, via kommision så jeg kan undgå en lønnet person da mit budget ikke er til det.

tak for dine svar.

Majbritt

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)