Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Mangler noget feedback på min webshop...

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra Næstved
Tilmeldt 7. Feb 12
Indlæg ialt: 2
Fra  Egesgave's brugskunst Skrevet kl. 14:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle

Er der nogen der har tid og lyst til at kigge på min shop... www.egesgave.dk

Savner noget feedback der kan skubbe gang i salget. Shoppen har været på i et par måneder.

Glæder mig til at få noget ris og ros...

Hilsen Gitte

Fra bergen, norge
Tilmeldt 18. Jul 10
Indlæg ialt: 237
Skrevet kl. 15:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Gitte

shopen ser grei nog ud men jeg synes produktutvalget er lidt shabby chic. kan du ikke prøve produkter a'la joseph joseph

Fra København
Tilmeldt 15. Aug 11
Indlæg ialt: 240
Skrevet kl. 12:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Gitte

Jeg synes shoppen ser fin ud, men for mig skiller den sig ikke rigtig ud. Så jeg ville sørge for at fremhæve unikke produkter eller andet, som gør, at man har lyst til at handle i din shop frem for en hvilken som helst anden brugskunst-webshop.

I forhold til at forsiden indeholder så mange billeder, så er den blå baggrund alt for dominerende. Den stjæler fokus fra produkterne. Mønstret kan jeg meget godt lide, men hvis du kunne gå fra den mørkeblå til en mere afdæmpet creme-farve eller sådan noget, så tror jeg det ville harmonere meget mere med indholdet og heller ikke fjerne fokus fra produktbillederne.

Der er også meget indhold på forsiden, så jeg ville prøve at samle indholdet noget mere, så man ikke skal scrolle for meget for at komme til bunden af forsiden. Placer evt. nyheder i shoppen og særlige tilbud øverst, så man med det samme kan se, hvad der er nyt og attraktivt.

Har du overvejet at gøre mere ud af søgemaskineoptimering i forhold til at få gang i salget? Se gerne om ikke du kan udnytte din title tag noget mere, og få evt. inkorporeret "egesgave.dk" deri.

SEO vil helt sikkert også være optimalt i forhold til alle billederne. F.eks. hedder alle billederne under "Ærø sæberiet" på forsiden "saeberiet". Brug gerne filnavnet på billedet til at beskrive, hvad billedet indeholder - f.eks. "urtesalt-fra-saeberiet". I øvrigt synes jeg heller ikke det virker logisk, at man kan klikke på de to billeder under beskrivelsen af Sæberiet for at komme hen til produktsiden.

Og hvis man tager billederne i slideren på forsiden, så er meta-beskrivelsen af dem alle sammen "Main thumb". Det kunne du også overveje at specificere ift. de enkelte billeder.

Billederne er også ret store, hvilket kan gøre at siden loader ret langsomt - og websitehastighed er meget vigtigt. Så se gerne om du kan få billederne til at fylde mindre uden at gå på kompromis med kvaliteten.

Når jeg klikker på "Min ønskeseddel", lander jeg på forsiden. Er det fordi, jeg skal oprette en konto først?

Når jeg klikker på "Om butikken" nederst, står der "Besøg butikken" aller øverst på den side, jeg lander på. Der forventer jeg at kunne finde en adresse, men der skal jeg scrolle helt ned til footeren. Så fremhæv gerne adressen på den side.

Held og lykke med shoppen.

Sisse Hansen

Kommunikationskonsulent hos e-conomic

Tilmeldt 30. Jul 12
Indlæg ialt: 2576
Fra  MN Service Skrevet kl. 12:26
Hvor mange stjerner giver du? :

 Nu du selv spørger. Så er det efter min mening meget svær at se det skulle være en webshop. Derfor er man hurtig videre uden at købe noget. Det forekommer meget rodet. Og billederne øverst er alt for store. Baggrunden stjæler opmærksomhedden.

Kort sagt, få din forside lavet om. Få nogle produkter på som kunden kan smide direkte i indkøbsvognen. Og smid alt information samt gejl i baggrunden.

Vi udfører alt Murer & Malerarbejde http://mogkservice.dk/ 

Fra Kbh
Tilmeldt 7. Sep 10
Indlæg ialt: 216
Fra  C&C Detail I/S Skrevet kl. 12:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Har ikke rigtig kigget på de andre svar men her er hvad jeg synes du bør ændre:

1. Når man vælger "antal" når man køber et produkt står der íkke et tal. Bør stå 1 som standard.

2. På din forside har du en masse fine billeder med produkter. - Link dog til disse produkter så man ikke selv skal finde dem :-)

3. Synes jeg mangler et bedre overblik over præcis hvad du sælger. evt en billedoversigt hvor man ikke skal scrolle så meget.

4. Din kurv når man har købt noget bør du ligge op i højre side - Her er den standard så det er der kunden kigger normalt.

                 - Hvis du endelig skal have den i venstre side bør den ikke ligge i bunden. Kunden skal altid vide hvad han har i kurven

5. Når man skal vælge ude i kategorierne i venstre side skal man trykke præcist på krydset for at se undermenu. For at gøre det mest brugervenligt bør du ændre dette så menuen kommer frem uanset hvor man trykker under kategorien.

6. Du bør gøre din købeknap en grønlig farve. Er bevist at det giver en bedre konvertering, så vidt jeg ved..

Var lige hvad jeg hurtigt så, ellers en fin side :-)

køb snørebånd på snøre-bånd.dk

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 01:27
Hvor mange stjerner giver du? :

forsiden svært at se dette her en webshop jeg troet først en blogs , men kigger videre lidt, så frem med produkterne på forsiden

husk udnyt google viser op til 70 tegn så udnyt det og lav det unikke på hver underside .

social medier få gerne google plus og twitter på siden

jeg ville også lave et punkt jeg har læst jeres handels betingelser når man udfylder bestilling på en vare .

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Los Angeles
Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 428
Fra  Lavenwebshop.dk Skrevet kl. 10:08
Hvor mange stjerner giver du? :
Lige da jeg kom ind på din hjemmeside, var jeg ikke sikker på, om det var en webshop eller blot en hjemmeside for din butik. Jeg synes, at du skal gøre det langt mere tydeligt fra forsiden. F.eks. ved at besøgende kan lægge ting i indkøbskurven allerede fra forsiden af. Det er f.eks. en skam, at man ikke kan trykke på nogle af billederne, hvis man synes, at de er pæne og gerne vil købe noget af det, som man ser. Vælg i stedet billeder af produkter som man allerede fra forsiden kan lægge i indkøbskurven.



Nu har jeg ikke kigget alle dine produkter igennem, men dem jeg kiggede på mangler tekst. Du SKAL have skrevet tekst til alle dine produkter. Det behøver ikke være mere end 50-100 ord i første omgang. Men der skal altså være tekst, ellers gør du det sværere for dig selv på søgemaskinerne.


Det hedder forresten Egesgaves brugskunst og ikke Egesgave's brugskunst på dansk. Men hvis der står Egesgave's brugskunst på visitkort osv., så er det en mindre ting :D
Tilmeldt 31. Jan 11
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 14:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Mine øjne gør ondt og jeg bliver irriteret efter få minutter på din webshop. Den blå baggrund skær simpelthen i øjnene, så jeg vil foreslå at få den ændret til en lækker, afdæmpet brun farve. Kunden kan ikke slappe af med ondt i øjnene. Mit syn er iøvrigt helt normalt.

Derudover bør du fjerne alt det tekst fra forsiden og smide det op i nogle faneblade i top, side eller bund. Istedet bør du fremhæve de aller bedste varer du har fra hver varegruppe med mulighed for at klikke sig direkte ind på varen eller smide den direkte i kurven.

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)