Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Udvikle et surebets program

Side 1 ud af 3 (28 indlæg)
Tilmeldt 22. Oct 05
Indlæg ialt: 70
Skrevet kl. 19:23
Hvor mange stjerner giver du? :
Efter at have læst et tidligere indlæg om surebets, lyder det til at folk er meget skeptiske angående de firmaer der tilbyder et "arbitrage"-program. Jeg må ærligt indrømme at jeg selv også er skeptisk, og derfor tænkte jeg, hvorfor ikke lave et system selv?

Jeg har fundet ud af at der er mange afgørende faktorer man skal tage højde for, når man sætter sig igang med sådan et projekt. Men nu hvor interessen er der, hvorfor så ikke udvikle systemet?

Hensigtet med systemet er at få det til at scanne udvalte bookmakere for odds og finde "hullerne". Når et odds bliver valgt, skal systemet så automatisk logge brugeren ind på sin konto, finde oddset frem og udfylde formularen. Det eneste brugeren selv skal gøre, er at acceptere.

Det kræver naturligvis at man har en konto ved alle de udvalgte bookmakere.

Skriv hvis i er klar på at udvikle systemet i fællesskab, har nogle ideer eller fraråder projektet.

-------------

Fra Aalborg
Tilmeldt 21. Oct 05
Indlæg ialt: 84
Skrevet kl. 20:35
Vil du køre det som PHP, understøttet af cronjobs?
Tilmeldt 22. Oct 05
Skrevet kl. 21:16
Det bliver svært at udfylde formularer og logge på forskellige kontoer vha. php eller et andet serverside kodning.

Det er et program der skal udvikles, og det kunne udvikles i hvilket som helst sprog. Jeg selv koder i Visuel Basic 6.0, så dette ville være et godt udgangspunkt. Hvad siger folk til dette?

-------------

Tilmeldt 15. Jun 05
Indlæg ialt: 294
Skrevet kl. 21:35
Sure Bets er helt sikkert et interesset emne, og der findes både seriøse og mindre seriøse udbydere.. Opgaven er dog langt fra simpel. Mange af de useriøse udbydere videregiver bare de seriøse udbyderes data med en forsinkelse på nogle få minutter.
Uden at have den helt store erfaring i programmering så vil jeg dog sige, at selve opgaven at programmerer en bot og få den til at samle oplysninger hos + 100 bookmakere i en nogenlunde fart bestemt er en svær opgaver. Sure Bets er kendetegnet ved kun at være der i kort tid, og sætter et højt krav til hurtigheden i ens service. Derfor er det vigtigt at tænke problematikkerne igennem. En anden problematik er, at jeg er ret sikker på, at det ikke må drives fra Danmark. Der er jo nogle regler med, at det kun er Dansk Tipstjeneste, der må reklamerer for spil. Betbrain.com er ejet af danskere, og de er placeret i London..
Tilmeldt 17. Dec 05
Indlæg ialt: 89
Skrevet kl. 22:31

Så længe man ikke reklamere for de øvrige spiludbydere bryder du ingen love.
Kunne man få botten til at placere bets ville det være uovertruffent.

Kender en der har tjent ret godt på hobbybasis.......
Tilmeldt 15. Jun 05
Skrevet kl. 22:36
Dato: 1/4/2006 10:31:16 PM Forfatter: DanishInvestor

Så længe man ikke reklamere for de øvrige spiludbydere bryder du ingen love. Kunne man få botten til at placere bets ville det være uovertruffent.

Kender en der har tjent ret godt på hobbybasis.......

Jeg er bestemt ikke inde i det juridske, men bryder det ikke loven i og med, at det er en service? Hvis der tages penge for det, så bryder det loven ik?

Tilmeldt 17. Dec 05
Indlæg ialt: 89
Skrevet kl. 22:50

Nej det eneste der er forbudt er at reklamere for de udenlandske spiludbydere. Man kan sagtens reklamere for en service som benytter sig af disse udbydere.

Men virker et sådan surebet system behøver man heller ikke reklamere for det. Det vil sprede sig som en steppebrand blandt spillere (de benytter i høj grad nettet.) der vil være et kæmpemarked for sådan et system.... jeg melder mig som den første til at blive beta-tester!
Tilmeldt 15. Jun 05
Skrevet kl. 23:03
Jeg er ret sikker på, at loven brydes, hvis servicen koster, og servicen drives fra DK.
Tilmeldt 22. Oct 05
Skrevet kl. 23:03
Det er muligt at få programmet til at placere oddsene for en, men det kræver at der kodes for dette individuelt for hvert enkelt bookmaker side. Det er ikke svært at lave, men det kræver meget tid.

Mht. tiden er der 2 muligheder.

1. Hvert enkelt program laver en forespørgsel til alle bookmakersiderne, henter materiale, analyserer og derefter præsenterer. Det der vil tage mest tid er downloading. En løsning på dette er nr. 2.
-> Kræver en hurtig forbindelse og hurtige servere hos bookmakeren

2. Vi sætter en fælles server op, der scanner bookmakerne i et bestemt tidsinterval (fx. fra 7-24 eller sådan noget). Alle clienter forbinder til serveren og henter abbritagerne hvert x minut.
-> Løsningen kræver penge til at opstille serveren

Løsning 1 er optimal hvis brugerne af disse programmer ikke er online 24/7 -> Dvs. logger på systemet, downloader, analyserer og oddser på de abbritager der findes. Hurtigt, simpelt og ingen storforbrug

Løsning 2 er optimal hvis systemets brugere konstant er online for at finde nye abritager, eller for folk som venter på de rette abritager (fx. dem med 2%, 5%, 10% gevinst)

-------------

Tilmeldt 15. Jun 05
Skrevet kl. 23:42

Du må ikke have bots til at placerer væddemål for dig. Det står direkte i bookmakernes betingelser..

Jeg vil mene, at løsning 2 er mest hensigtmæssig. Så vil du hele tiden have en opdateret service, som er ens for alle brugerne..

Side 1 ud af 3 (28 indlæg)