Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til Webshop

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 2. Oct 12
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 23:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej jeg er en 15 årige dreng som har startet en lille virksomhed hvor eg har solgt for lidt over 6000,- på få måneder, jeg sjat læst det om 50.000 om året før man behøver at moms registrere sig.

Jeg har et par spørgesmål.

- skal man være moms reg. Hvis man videre sælger noget fra udlandet. Selvom man betaler de 25% og 160,- til post Danmark når varen er kommet hjem.?

- og er der nogen der har lyst til at lave sådan en nem og hurtig webshop til lidt under 1000,- har nemlig fået at vide man kan det. Hvis man bare skal have en enkel side med max 25 vare og en betalings gate..

Fra Viborg
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 515
Fra  www.Andiie.dk Skrevet kl. 23:42

Jeg kan tilbyde at lave en webshop for dig, til kun 599 kr. Smid en mail til Andreas@Andiie.dk for mere info og referencer :)

Andiie.dk - Billig professionel webshop opsætning, priser fra kun 1.995 DKK!

Tilmeldt 2. Oct 12
Skrevet kl. 23:53

Har sendt dig en mail håber du svare hurtigst muligt !

Fra Køge
Tilmeldt 10. Sep 11
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 00:37

Hey jeg kan også godt hjælpe dig hurtigt og billigt igang :) du sender bare en mail hvis det er

MVH

Tilmeldt 2. Oct 12
Skrevet kl. 00:43

Glæder mig til svar fra jer :)

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 47178
Fra  John Hannover Skrevet kl. 00:52

Du skal være cvr registreret for at importere med videresalg for øjne,og der følger moms, uanset grænse
Grundet din alder skal dine forældre udfylde visse ting og skrive under, der er masser af andre tråde om emnet, uden den kan du ikke få cvr og må desværre ikke importere til videresalg, uanset du betaler gebyr osv
Venlig hilsen

Tilmeldt 2. Oct 12
Skrevet kl. 01:02

Hej tak for dit svar, så jeg må hellere ikke sælge de vare jeg har nu uden at være Cvr reg. Jeg ringede nemlig ind til skat og spurgte og de sagde det måtte jeg godt, men så må jeg da blive Cvr reg. Så hurtigt som muligt, hva kan der egentlig ske hvis ikke man bliver det ??

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 47178
Fra  John Hannover Skrevet kl. 02:16

Se det ved jeg ikke, sikkert noget bod og moms betaling selvom du ikke har opkrævet det, men reeent gær
Du må godt sælge som privatperson uden moms hvis du ikke venter at sælge for over 50.000 på 12 lbd måneder (ikke kalenderår men 12 tilfældige mdr efter hinanden)
Du må bare ikke gøre det hvis det er import du videresælger, så skal du importregistreres og det kræver cvr og automatisk også at du er momsregistreret
Vh

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)