Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

App på Android + Ios

Side 1 ud af 3 (29 indlæg)
Fra Brande
Tilmeldt 30. Nov 11
Indlæg ialt: 2544
Fra  Miraca Skrevet kl. 21:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg søger en der kan lave en MEGET simpel app på Android og Ios.

Så hvis en studerende vil tjene lidt penge, så sig til.

Fra Herning
Tilmeldt 14. Apr 10
Indlæg ialt: 49
Skrevet kl. 21:49
Hej carsten, jeg søger det samme som dig, men synes det er lidt umuligt at finde herinde!

Vil dog gerne høre det, hvis du skulle være heldig!

Tina
Fra Brande
Tilmeldt 30. Nov 11
Fra  Miraca Skrevet kl. 21:52

Hej.

Nu ved jeg jo ikke om det du skal have lavet vitterligt er så simpelt dom det jeg skal have lavet. Men ....... Det kan s.. ikke passe. Det jeg skal have lavet ville de fleste teenagere i dag sikkert kunne lave i middagspausen på gym. :-)

Jeg siger til hvis jeg finder en.

Fra Odense
Tilmeldt 23. Nov 09
Indlæg ialt: 146
Fra  Freelancer Skrevet kl. 21:56

Hvis du kunne specificere hvad den skal kunne villle det være en stor hjælp og tror også du vil få flere henvendelser :)

Fra Brande
Tilmeldt 30. Nov 11
Fra  Miraca Skrevet kl. 21:58

Det kommer når der er henvendelser. - Meeennnn.. Det eneste aktive appen skal er at sende én SMS. - Til et nummer brugeren selv skriver ind in appen. Nummeret skal dog kunne gemmes.

Fra Svendborg
Tilmeldt 20. Mar 09
Indlæg ialt: 10
Fra  GOLI Skrevet kl. 22:12

Hej Carsten.

Kan ikke selv lave noget af det, du efterspørger men er sikker på jeg kender nogen der kan, som sikkert gerne ville gøre det til billige penge.

De har lavet App's til diverse kommunale biblioteker mm. blandt andet en app til vores skole system som mange på vores skole er blevet glade for.

http://www.imakezappz.com/kontakt

Du skal ikke blive skræmt af deres hjemme side, der må være sket en fejl et eller andet sted.

Held og lykke

Fra Brande
Tilmeldt 30. Nov 11
Fra  Miraca Skrevet kl. 22:19

Jeg har skrevet til dem. Tak.

Fra København
Tilmeldt 22. Jul 10
Indlæg ialt: 338
Fra  Jivana Skrevet kl. 22:34
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Carsten Kvist:
Det kan s.. ikke passe. Det jeg skal have lavet ville de fleste teenagere i dag sikkert kunne lave i middagspausen på gym. :-)

Hvis det er så simpel - så må du (og de andre) jo næsten kunne lave den selv!?

Problemet med app udvikling er at rigtig mange har en ret løs ide - men meget få har faktuel viden om hvor meget eller lidt der skal til  at lave noget der rent faktisk fungerer.... og som tråden her afspejler, forventer rigtig mange at få en app udviklet næsten gratis

Disclaimer:

Nu udvider jeg min aktiviteter med app udvikling, hvor jeg bl.a. mener at kunne differentiere mig på kvaliteten i kravspecificering og dermed levere bedre apps til en god pris.. Men målgruppen er  firmaer der vil betale prisen for apps der giver reel værdi til virsomheden. 

Anyway, lidt gratis sparring her som der kan gåes videre med til rette teenager:

* Hvad skal app på overskriftsniveau kunne
* Nøglefeatures er ..
* Hvornår vil folk mon bruge den, situation/sted
* Hvorfor vil folk bruge den
* Er der nogen speciel oplevelse ved at bruge app der er vigtig
* Hvem er målgruppen
* Er målet salg af app eller skaffe leads/kunder til anden service
* Hvilke platforme skal den laves til? iPhone, Android, iPad 

Glad indehaver af Jivana webshop - vi sælger Økologisk kosmetik og makeup - tjek os ud!

Fra Brande
Tilmeldt 30. Nov 11
Fra  Miraca Skrevet kl. 22:40

Sikke en masse reklamesnak.

Nu synes jeg jo også det er simpelt at køre bil... Men det er jeg ikke sikker på min 7 årige datter synes.

Hvis en person har lavet en app til Android og iOS, så vil de finde denne app latterlig simpel. - Men nu er sværhedsgrad jo et udtryk for, hvor god man er til tingene.

Jeg har selv kodet programmer i 15 år, men har aldrig begivet mig ud på området omkring apps til smartphones, derfor vil jeg ikke kaste mig ud i dette, for denne ene lille opgave.

Hvis du ville bruge 10 minutter på at analysere denne opgave, så ville du være overkill.

Fra Herning
Tilmeldt 14. Apr 10
Indlæg ialt: 49
Skrevet kl. 22:43
uanset hvad der kræves og hvor lang tid det tager, kunne der jo godt sidde nogle sultne studerende, som gerne vil tjene ekstra og samtidig udvide deres kompetencer! Det er jo klart, at folk, der spørger til at få udviklet en app, ikke ved noget om det, for så ville de selvf ikke spørge!

Jeg har nu også tjekket ovennævnte hjemmeside og har skrevet til dem og så må vi se, hvad det kan bringe, men tak for din sparring, for alleredee ved hjælp af det kan man jo lave et bedre forarbejde!

Mvh tina
Side 1 ud af 3 (29 indlæg)