Jeg søger en der kan lave en MEGET simpel app på Android og Ios. Så hvis en studerende vil tjene lidt penge, så sig til. |
App på Android + Ios
Vil dog gerne høre det, hvis du skulle være heldig! Tina |
Hej. Nu ved jeg jo ikke om det du skal have lavet vitterligt er så simpelt dom det jeg skal have lavet. Men ....... Det kan s.. ikke passe. Det jeg skal have lavet ville de fleste teenagere i dag sikkert kunne lave i middagspausen på gym. :-) Jeg siger til hvis jeg finder en. |
Hvis du kunne specificere hvad den skal kunne villle det være en stor hjælp og tror også du vil få flere henvendelser :) |
Det kommer når der er henvendelser. - Meeennnn.. Det eneste aktive appen skal er at sende én SMS. - Til et nummer brugeren selv skriver ind in appen. Nummeret skal dog kunne gemmes. |
Hej Carsten. Kan ikke selv lave noget af det, du efterspørger men er sikker på jeg kender nogen der kan, som sikkert gerne ville gøre det til billige penge. De har lavet App's til diverse kommunale biblioteker mm. blandt andet en app til vores skole system som mange på vores skole er blevet glade for. |
Hvis det er så simpel - så må du (og de andre) jo næsten kunne lave den selv!? Disclaimer: Nu udvider jeg min aktiviteter med app udvikling, hvor jeg bl.a. mener at kunne differentiere mig på kvaliteten i kravspecificering og dermed levere bedre apps til en god pris.. Men målgruppen er firmaer der vil betale prisen for apps der giver reel værdi til virsomheden. Anyway, lidt gratis sparring her som der kan gåes videre med til rette teenager: * Hvad skal app på overskriftsniveau kunne
|
Glad indehaver af Jivana webshop - vi sælger Økologisk kosmetik og makeup - tjek os ud!
Sikke en masse reklamesnak. Nu synes jeg jo også det er simpelt at køre bil... Men det er jeg ikke sikker på min 7 årige datter synes. Hvis en person har lavet en app til Android og iOS, så vil de finde denne app latterlig simpel. - Men nu er sværhedsgrad jo et udtryk for, hvor god man er til tingene. Jeg har selv kodet programmer i 15 år, men har aldrig begivet mig ud på området omkring apps til smartphones, derfor vil jeg ikke kaste mig ud i dette, for denne ene lille opgave. Hvis du ville bruge 10 minutter på at analysere denne opgave, så ville du være overkill. |
Jeg har nu også tjekket ovennævnte hjemmeside og har skrevet til dem og så må vi se, hvad det kan bringe, men tak for din sparring, for alleredee ved hjælp af det kan man jo lave et bedre forarbejde! Mvh tina |