Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger job!

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 27. Apr 12
Indlæg ialt: 58
Fra  giinto.com Skrevet kl. 18:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Mit navn er Mathias, jeg er 18 år og bor i Herlev. Jeg er på 3. år af min HHX og holder rigtig meget af min uddannelse.

Jeg skriver for at høre om jeg har mulighed for at hjælpe jer! Det jeg ønsker er at komme ind som lærling (eller lign.) for at lære mere om markedsføring, salg og andre generale elementer af en virksomhed. Som tidligere nævnt, bor jeg i storkøbenhavn og studere, så det skal helst være tæt på og mulighed for at "hjælpe" (arbejde) efter 17:00 og i weekenderne.

Jeg er stor fan af internettet og brugen af denne, så det kunne være fedt hvis det var en online virksomhed. (men alt har interesse) 

Tak!

Mathias

Fra bergen, norge
Tilmeldt 18. Jul 10
Indlæg ialt: 237
Skrevet kl. 23:34
Hvor mange stjerner giver du? :

hej mathias.

Jeg har kanskje en intressant jobmulighet til deg, Jeg tenker at starte et konsept der selger startsæt til studerende,unge der flydder hjemmefra og t.ex nyskilde. Det er tale om at selge startsæt der kunderne selv vælger hvad de behøver indenfor et visst beløp. t.ex. 5000 kr.  det er tale om de mindre ting som fader,servise,tekstiler m.m. kan du også verve medstudenter så kan vi lave en kampanje i t.ex københavn.

mvh

Anders Larsen

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)