Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kan du anbefale et inkasso firma?

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)
Fra Herning
Tilmeldt 25. Feb 10
Indlæg ialt: 1054
Fra  Adwords Bureauet Help2go - Online markedsføring & Branding Skrevet kl. 18:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej aminoer,

Jeg har solgt nogle varer på kredit til en kunde, vedkommende har ikke betalt fakturaen, og jeg har efterfølgende kørt følgende rykker procedure.

2 venlige påmindelser.

1 Rykker + gebyr samt trussel om inkasso


De første 2 påmindelser er blevet sendt  på mail, samt på sms, samt indtalt på personens telefonsvarer.

Rykkeren er sendt pr. post, email, samt har prøvet at få fat i kunden pr telefon etc. dog uden held da han pludselig er gået under jorden!.

Er der nogle af jer aminoer der kan anbefale et godt inkasso firma, som også gider at gøre noget ud af sagen?. 
Jeg er villig til at tage sagen i foged retten hvis det er nødvendigt, og vil have kunden registreret i RKI hvis han ikke betaler.  

Jeg har allerede prøvet at kontakte Neminkasso på både mail og telefonen, da det virkede som et fornuftigt tilbud de kørte. Men de er åbenbart ikke til at komme i kontakt med.

MVH
Mark 

Fra København
Tilmeldt 1. Feb 10
Indlæg ialt: 524
Skrevet kl. 02:16
Hvor mange stjerner giver du? :

God økonom/regnskabsmand. Stor erfaring fra mange brancher og lande. Kontakt mig ved behov for regnskab  / økonomistyring til rimelig pris. Også god sparringspartner.

Tilmeldt 28. Feb 10
Indlæg ialt: 97
Skrevet kl. 11:24
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 2,3 stjerner givet af 3 person

Eller prøv at søge efter "inkasso" på Google, der kommer de første 80-90 inkassofirmaer og advokater frem.

SEO tilbydes. Eks. på reference: Nem og hurtig inkasso med inkasso service online.

Fra Herning
Tilmeldt 25. Feb 10
Indlæg ialt: 1054
Fra  Adwords Bureauet Help2go - Online markedsføring & Branding Skrevet kl. 11:29
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Toftegaard:

Eller prøv at søge efter "inkasso" på Google, der kommer de første 80-90 inkassofirmaer og advokater frem.

Det var sørme et seriøst forslag, jeg slet ikke selv kunne komme på....

Jeg har selvfølgelig søgt på inkasso, men her spurgte jeg om der var nogle AMINOER der havde nogle erfaringer med et inkasso firma!

Fra Herning
Tilmeldt 25. Feb 10
Indlæg ialt: 1054
Fra  Adwords Bureauet Help2go - Online markedsføring & Branding Skrevet kl. 11:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Claus Møller:

Prøv Købmandstandens de er i hvert fald til at få fat i.

http://www.inkasso-service.dk/

Takker for forslaget, har taget kontakt til dem og aftalt et møde. De virker hurtige på aftrækkeren, så det er jo helt kanon Smile

Tilmeldt 28. Feb 10
Indlæg ialt: 97
Skrevet kl. 11:33
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Mark Jensen:

Toftegaard:

Eller prøv at søge efter "inkasso" på Google, der kommer de første 80-90 inkassofirmaer og advokater frem.

Det var sørme et seriøst forslag, jeg slet ikke selv kunne komme på....

Jeg har selvfølgelig søgt på inkasso, men her spurgte jeg om der var nogle AMINOER der havde nogle erfaringer med et inkasso firma!

Tja hvis du vil have hjælp så hjælper det ikke at spille smart, et lille råd herfra.

SEO tilbydes. Eks. på reference: Nem og hurtig inkasso med inkasso service online.

Fra Herning
Tilmeldt 25. Feb 10
Indlæg ialt: 1054
Fra  Adwords Bureauet Help2go - Online markedsføring & Branding Skrevet kl. 11:38
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Niels Toftegaard:

Mark Jensen:

Toftegaard:

Eller prøv at søge efter "inkasso" på Google, der kommer de første 80-90 inkassofirmaer og advokater frem.

Det var sørme et seriøst forslag, jeg slet ikke selv kunne komme på....

Jeg har selvfølgelig søgt på inkasso, men her spurgte jeg om der var nogle AMINOER der havde nogle erfaringer med et inkasso firma!

Tja hvis du vil have hjælp så hjælper det ikke at spille smart, et lille råd herfra.

Tja nu ser jeg ikke dit råd som en hjælp, men blot et sølle forsøg på en provokation.

Så et godt råd herfra ville være ikke at skrive i en tråd, blot for at prøve og få lidt opmærksomhed, når du ikke har noget konkret til spørgsmålet, der er stillet i tråden..

Fra Randers
Tilmeldt 16. Aug 09
Indlæg ialt: 168
Fra  Secrethost.dk Skrevet kl. 11:42
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 28. Feb 10
Indlæg ialt: 97
Skrevet kl. 11:48
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Mark Jensen:

Niels Toftegaard:

Mark Jensen:

Toftegaard:

Eller prøv at søge efter "inkasso" på Google, der kommer de første 80-90 inkassofirmaer og advokater frem.

Det var sørme et seriøst forslag, jeg slet ikke selv kunne komme på....

Jeg har selvfølgelig søgt på inkasso, men her spurgte jeg om der var nogle AMINOER der havde nogle erfaringer med et inkasso firma!

Tja hvis du vil have hjælp så hjælper det ikke at spille smart, et lille råd herfra.

Tja nu ser jeg ikke dit råd som en hjælp, men blot et sølle forsøg på en provokation.

Så et godt råd herfra ville være ikke at skrive i en tråd, blot for at prøve og få lidt opmærksomhed, når du ikke har noget konkret til spørgsmålet, der er stillet i tråden..

Du lyder lidt paranoid når ser mit forslag om at søge efter inkassofirmaer på google som en provokation Big Smile

Jeg kan godt se du er vred og du tror jeg er ude på at genere dig, men jeg er altså ikke herinde på amino for at trolle eller starte flame wars, så prøv lige at slappe lidt af Big Smile

SEO tilbydes. Eks. på reference: Nem og hurtig inkasso med inkasso service online.

Tilmeldt 5. Mar 06
Indlæg ialt: 2077
Skrevet kl. 12:09
Hvor mange stjerner giver du? :

ARHH

Er der noget inkasso, der er gratis. Der står ikke noget på hjemmesiden.

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)