Hej :) Det er længe siden jeg har været aktiv herinde, men er nu på banen igen :) Da jeg var her sidst, drømte jeg om at blive selvstændig indretningskonsulent - fungerede IKKE for mig... Er STADIG sygemeldt, men skal i næste uge have et møde med min socialrådgiver og min sagsbehandler på kommunen, for at finde ud af en afklaring om jeg skal i fleksjob eller have førtidspension ( Lang historie).. Nå, men jeg er i mellemtiden blevet fuldstændig syg med at male og lave collager. Har dog kun omkring 8 måneder på bagen indenfor dette kreative felt, men drømmer om måske en dag, delvis at kunne leve af at sælge nogle af mine ting. Har så snakket med min socialrådgiver om, at det er ok at jeg opretter en hjemmeside og begynder så småt at sætte nogle ting til salg, men at det selvfølgeligt skal modregnes min kontanthjælp.... Har oprettet en hjemmeside hos weebly.com og jeg ved ikke om der er nogle herinde, der kender til dette og ved hvordan jeg dels ændrer min url´er, for lig nu er adressen til min side: På idébordet fx: http://www.lonesoederberg.com/paring-ideacutebordet.html Det ser jo helt håbløst ud !! Aner ikke hvordan jeg dels ændrer det og dels får omdirigeret siderne, så det ikke går ud over min ranking?? Har prøvet at søge på det, men kan ikke finde ud af hvordan jeg gør det Åh, har så mange tanker, idéer og spørgsmål - men starter med dette ene :)) Håber, der er nogle der lige ligger inde med et godt svar :) Mange hilsner Lone :) |
Ingen der kan hjælpe??