Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvornår er det duplicate content?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Svendborg
Tilmeldt 5. Oct 10
Indlæg ialt: 313
Fra  Rockz Jewelry Skrevet kl. 23:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej derude,Jeg skriver artikler omkring diverse produkter hvor jeg anmelder dem. Nu er jeg stadig ny i branchen, men jeg er faldet lidt over begrebet "duplicate content

I mine artikler kan jeg godt lide, at indsætte customer reviews og product details, som jeg faktisk bare copy/paster ind i min artikel. Det drejer sig ikke om særlig meget (det er selvfølgelig relativt), ca 50 ord. 

Vil google tælle det for duplicate? Hvis det overhovedet er et svar på dette..

Alle svar er meget velkomne!
Mvh. Gustav - Ha' en go' aften 

Vil du hæve konverteringen på din webshop? Jeg opsætter Facebook remarketing kampagner til nogle af Danmarks skarpeste priser! Send mig en besked og få et godt tilbud.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 00:09

Jeg har ikke det præcise svar, men ved der er massere af online testere på nettet, har bare ikke bookmarket dem. Men søg og du skal finde :)

Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 15:42
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Det handler ikke om, hvor mange ord du indsætter - det handler om, hvor stor en del af den samlede tekst, det gentagne udgør.

Hvis du har en artikel på 800 ord, og du indsætter et review på for eksempel 50 ord, er der ingen risici forbundet med det (hvis du har rettigheder til at bruge det review selvfølgelig). Men er din artikel på 200 ord, og du bruger 50 af dem på noget gentaget fra andre URLs - ja så kan det blive betragtet som DC eller redundant indhold.

Sådan firkantet sagt...

Fra Svendborg
Tilmeldt 5. Oct 10
Indlæg ialt: 313
Fra  Rockz Jewelry Skrevet kl. 20:41

Tusind tak, det var lige præcis sådan et svar jeg søgte :) 

Vil du hæve konverteringen på din webshop? Jeg opsætter Facebook remarketing kampagner til nogle af Danmarks skarpeste priser! Send mig en besked og få et godt tilbud.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)