Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på sparpris.dk

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 29. Jun 12
Indlæg ialt: 4
Fra  S&M Olsen Retail Skrevet kl. 22:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi kunne rigtig godt brugt noget feedback på vores hjemmeside Sparpris.dk , vi sælger Brænde,Træpiller,Træbriketter, men vi vil bare gerne høre om der var noget vi manglede på vores side og at høre jeres mening om hjemmesiden.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 23:08

udnyt bedre at google viser op til 70 tegn lige vises kun domæne navnet

få dit cvr nummer på  i fodnoten på siden det gør siden mere troværdig.

firma info siden få gerne der også en kontakt formular derved lettere at kontakte dig.

social medier god ide også med google plus og twitter på siden så man kan plusse og twitte siden

ved valg vare der savner jeg et kryds jeg har læst handels betingelserne på siden , jeg kan heller ikke se dem på siden , når jeg køber vare når de er i indkøbs kurv og er i gang med købe denne her vare

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra København
Tilmeldt 3. Jan 11
Indlæg ialt: 68
Skrevet kl. 23:09

Brugervenlighed: Temmelig nem at finde rundt på.

Lidt til design: logoet kunne efter min mening godt være lidt større, det ser lidt mere professionelt ud :) placer evt "søg" i side bjælken.

SEO: lidt synd dine sider ikke er optimeret ordentlig.

I stedet for http://sparpris.dk/index.php?id_product=8&controller=product&id_lang=6 
kunne du vælge noget i stil med http://sparpris.dk/koeb-billig-brænde-ask. På den måde har du større chancer for at få synlighed på google med søgeord som "køb billig brænde" eller "billig ask". Mange webbutikker gør det samme og de snyder på en måde lidt sig selv for gratis reklame.

Der er meget andet SEO der kan gøres, men det er temmelig nemt at finde noget om på nettet.

Bedste held og lykke med din virksomhed :)

Venlig hilsen Tobias 

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)