Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Flere ambitioner, mindre middelmådighed, tak!

Side 2 ud af 2 (11 indlæg)
Fra Slagelse
Tilmeldt 13. Jun 09
Indlæg ialt: 941
Fra  Grønlund Web Skrevet kl. 12:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Erik Hamre:

I har alle sammen ret. Der er intet galt med at ville have et godt og stabilt job der betaler gode penge. Vi motiveres alle sammen af forskellige ting, for iværksættere er det ofte frihed og anerkendelse mere end tryghed, men sådan er det slet ikke for alle.

Dog har du en god pointe Sander i at man i din alder burde have lidt flere drømme end en middelklasse tilværelse med 1.5 skilsmisse, all inclusive til mallorca og diverse offentlige tilskud. Det har faktisk ikke noget med at være selvstændig eller ikke, men med om at ville gøre en forskel. Det ville være lidt federe hvis folk havde sagt de ville kurere kræft, opfinde kold fusion, skabe frihed for de undertrykte osv i stedet for at ville være bureaukrat i det offentlige eller på overførselsindkomst, som jo er det flertallet af danskerne tager sig til.

Mit råd til dig er at følge din egen drøm og ikke lade dig påvirke af omgivelserne, især ikke når de prøver at gøre din passion til noget negativt ved fx at kalde det ensporet eller det der er værre.

Hej Erik Skype-Wink

Nej, jeg vil ikke lade mig påvirke at negative omgivelser, bare rolig. Jeg bruger derimod negativ respons som motivation. Sådan lidt i den dur at 'Det kan du ikke' - så skal jeg nok bevise at jo, det kan jeg sgu godt! Især hvis det er noget jeg brænder for Skype-Wink

Bedste hilsner,

Sander

Side 2 ud af 2 (11 indlæg)