Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Lave en prissammenlignings hjemmeside

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Fra Viby J
Tilmeldt 23. Jun 12
Indlæg ialt: 168
Skrevet kl. 19:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle aminoer og fortsat god søndag!

Min lillebror går i 10. klasse, der får man op til 8 ugers erhvervspraktik. 2 af dem skal han have sammen med mig, han vil rigtig gerne lave sin egen hjemmeside. Jeg er ingen ekspert, i at lave hjemmesider men har lavet 3 stykker, så kan det basale. Jeg har dog aldrig lavet en prissammenlignings side, og det er det, han gerne vil lave. Sidens formål skal være, at sammenligne 6 produkter, snart 7 med priser fra 10 forhandlere. 

Vi har fundet en anden side, ikke med det vi skal lave, men selve designet og temaet passer 100% Det er denne side: http://www.iphonepris.dk/ 

Hvor finder man sådan et tema henne? Kan i anbefale nogle sider? Evt. gratis? 

Vi er også i tvivl om, hvor henne vi skal købe hosting, det skal være billigt og let. Jeg ved heller ikke hvordan, at når man har købt sit webhotel, man "uploader" wordpress + temaet til hotellet.. 

Er det ikke forholdsvis overskueligt at sætte sådan en side op, 2 mand på 2 uger?  Tekst mæssigt, skal der ikke være det store, han vil gerne skrive artikler om produkterne, så jeg tænker der også skal være en blog. Men det vil han gøre løbende, altså ikke inde for de 2 uger. 

Han syntes også, at det kunne være rigtig sjovt, at sætte nogle reklamer ind på siden, og måske tjene en krone eller to. Jeg har en bruger på euroads, og har selv en side, jeg kan smide kampagner på, men det har en anden person sat op for mig.. Et slags banner rotation tilføjelse til wordpress. Det er jeg også lidt i tvivl om? På den side har jeg også en SEO tilføjelse så jeg kan skrive meta tags osv til alle siderne.. Findes der nogle guider til det, eller er der nogle kloge hoveder der kan hjælpe mig.. :)

Jeg siger tak for hjælpen, det blev en lang smøre, men har mange spørgsmål, for vil gerne give min lillebror en god "lektion" :) God søndag!

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)