Jeg ville høre om var nolge der var lidt friske på at hjælpe mig med et navn til mit ``firma.`` Jeg er en ung kvinde, der vil starte en børne forretning op på nettet, (til at starte med) Produkterne er sådan noget som hagesække, uroer, varmebamser osv. men al sammen er produkter der er med til at stimulere barnets sanser. Senere hen kommer der også en serie creamer. Jeg har tænkt meget over navet, da jeg synes det har en meget vigtig part, men kan bare ikke komme på noget jeg synes slå igennem. Det må gerne være et sødt navn men stadigvæk moderne. På forhånd tak for hjælpen- Mvh Liljendahl |
Hjælp til navn
Hvad med Liljendahl... det lyder flot og personligt :·) Og så har du muligheden for at have mange forskellige produkter hvis du med tiden ønsker det. Suppler med en tekst som beskriver det du sælger. Mange hilsener Helle |
Ja, det synes jeg også er et rigtig flot og personligt navn! |
Ja det havde jeg også selv tænk over,. 1000 tak for hjælpen, så blev det afklaret.. |
Liljendahl er bare et superflot navn. Du kunne også bare nøjes med Liljen. Jeg kunne godt have tænkt mig et lækkert mellem-/efternavn, der gav dejlige associationer til noget smukt, natur osv. ![]() |
Mvh Tanja
MiraDesign - hvis du vil have smykker ingen andre har
Tak. Skulle man så gå ind og lave det til Liljendahl Design. Eller bliver det for langt.? Der er bare nemmere at sige over en tlf fx. det flyder bedre ![]() |
Hej Liljendahl, synes jeg også lyder smukt, men synes ikke at du skal putte Design bagpå. Synes godt nok der er mange der add. design bag ved deres navn.... Vh. aeileeng |
Jeg synes heller ikke du skal sætte »design« efter. Liljendahl lyder flot og enkelt - og så en efterfølgende tekst ala: – alt til din baby - så ved man da hvad det er :·) Mange hilsener Helle |
Lidt off-topic, men, hvad er en "hagesæk"? Jeg kommer til at tænke på en dobbelthage.. :) |
Grafisk design & produktudvikling: www.davidchristensen.dk