Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Skabe noget man er stolt af

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 29. Sep 08
Indlæg ialt: 312
Fra  cSupport Skrevet kl. 17:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej allesammen

Noget jeg undrer mig over er at mange herinde ser ud til at gå op i affiliate, reklame salg på random sider, osv. Jeg kan bare ikke forstå hvorfor man bruger tiden på det. Kan selvfølgelig være at man virkelig går op i det, men tvivler på at størstedelen har det sådan. Og tror i sidste ende at det skaber en stor tomhed i de personer der køre på med det.

For mit vedkommende, skal jeg selv sidst på dagen kunne være stolt over hvad jeg har skabt. Jeg har store visioner, og taget nogle skridt de færreste har gjort, men i sidste ende handler det stadig om at man skal kunne føle man har gjort en forskel. At man har hjulpet ens kunder, eller verdenen til et bedre sted, i det lille hjørne man nu selv er i. At man tager kampen op, mod sig selv (den modstand der findes inde i en), og verdenen, og viser ens ret til at leve det liv man vil. Man kan gøre det bedre, hurtigere, billigere end alle andre. Eller man kan gøre noget som ingen andre har gjort.

Hvis man ikke abejder på noget man virkelig føler for, hvorfor så overhovedet blive iværksætter?

BTW, ret sikker på at svaret til første sætning her er at folk ser nogle tjener gode penge på et eller andet, så hvorfor ikke gøre det selv. Sådan virker verden dog bare ikke i mange tilfælde IMO, man skal have lidenskab ind i det :)

Tilmeldt 4. Apr 10
Indlæg ialt: 45
Skrevet kl. 17:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er en smuk tanke..
men først og fremmest, handler det vel om at overleve?

Er da også sikker på, at når baglandet er iorden - ville langt de fleste, da også helst/ og arbejde med projekt/koncept, som nu ville tilfredsstille den pågældende iværksætter noget mere.

Men at levere på affiliate, er jo også et arbejde.. hårdt arbejde. :) 

Tilmeldt 29. Sep 08
Indlæg ialt: 312
Fra  cSupport Skrevet kl. 17:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, men så kunne man jo lige så godt tage et 8-16 job, og så arbejde ved siden af med det der virkelig interessere en? Man er jo en del mere sikret for at kunne overleve med et fast job, og det er vel omtrent lige så kedeligt. Det var i hvert fald det jeg gjorde.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)