Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

iPhone, Ipad covers

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 18. Nov 11
Indlæg ialt: 26
Skrevet kl. 13:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej flinke Aminoer.

Jeg har længe haft lyst til at starte med at sælge covers til iPhone og ipads men er kommet i tvivl om noget.

Har Apple patent på covers altså skal man have tilladelse fra Apple til at sælge covers til deres produkter ?

I så fald er det lovligt og importere covers fra Kina ?

Håber virkelig på der er nogen der kan hjælpe så jeg ikke kommet til at sidde i saksen med told og skat når jeg bestiller hjem?

Venlig hilsen
Henrik

Tilmeldt 18. Nov 11
Indlæg ialt: 26
Skrevet kl. 14:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Slet ingen ?

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46436
Fra  John Hannover Skrevet kl. 14:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja det har de hvis det er en kopi af deres uanset apple på eller ikke. De har ikke alle mulige anderledes udformede
Søg herinde, der er masser af tråde om emnet
Vh

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 18. Nov 11
Indlæg ialt: 26
Skrevet kl. 16:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Har prøvet og søge men kan ikke umiddelbart finde noget om netop mit spørgsmål.

Dvs det er kun hvis man importere covers der LIGNER appels at man får røven på komedien ?

Hvis nu man importere nogen som appel ikke har lavet så er det lovligt?

Og der ikke er appel logo på selvfølgelig?

Fra Støvring
Tilmeldt 16. Jul 11
Indlæg ialt: 128
Fra  Tie-shoppen.dk Skrevet kl. 16:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej kære aminomedlem

1. Apple har patent på egne produkter
2. Du må ikke sælge falske varer/ efterligninger
3. Du kan meget meget let skaffe såkaldte "noname" varer, som du altså godt må sælge! (Kan i øvrigt skaffes rigtig billigt fra Kina. Se evt aliexpress, chinabuye etc.)
4. Legede selv med ideen engang. Vil råde dig til at finde på noget andet. Det er ufattelig svært at differentiere sig og prisdifferentiering er ikke vejen frem. Konkurrencen er for stor på dette marked og du kan næsten ikke blive en del af de første 10 sider på Google. Desværre. Du skulle have tænkt tanken fra 4 år siden.

MEN!
Alt er muligt! Du skal bare være opmærksom på at konkurrencen er stor - du kan naturligvis godt tjene penge på dette som ved alt andet, men du skal slå rigtig mange konkurrenter ud.

Håber du kan bruge det til noget - du kan til hver en tid skrive en privatbesked til mig eller blot tilføje mig til dit aminosystem

God vind
Mvh Lars

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)