Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Har tilmeldt mig site alle danske linkkataloger, så hvor skal jeg nu lave linkbuilding?

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Tilmeldt 9. Sep 12
Indlæg ialt: 60
Fra  Soare.dk Skrevet kl. 23:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Har nu tilmeldt mit site alle danske linkkataloger, så nogen ide om hvor jeg nu skal lave linkbuilding henne?

Professionel tekstforfatter. Vil du indgå et længere samarbejde, tilbyder jeg at skrive 10 gratis tekster inden vi begynder, så du kan bedømme kvaliteten.

Fra København
Tilmeldt 10. Aug 10
Indlæg ialt: 96
Fra  TUPO Skrevet kl. 23:31

køleskab:

Har nu tilmeldt mit site alle danske linkkataloger, så nogen ide om hvor jeg nu skal lave linkbuilding henne?

Det er svært at give dig et konkret svar, nu hvor jeg ikke ved mere om din side. Men start med at finde sider med relevant indhold og se om du kan skaffe links der

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 02:15

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 02:18
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Du kan starte med at få slettet dig fra de linkkataloger igen, det er længe siden det har nyttet noget at bruge linkkataloger. Jeg har faktisk en enkelt gang oplevet at en af mine sider begyndte at ranke dårligere af at blive listet på en masse danske linkkataloger.

Tilmeldt 25. Sep 12
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 02:32

Find nogle relevante blogs og skriv nogle relevante/konstruktive kommentarer :)

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 03:02

Frederik H:

Find nogle relevante blogs og skriv nogle relevante/konstruktive kommentarer :)

blogs har normalt nofollow links det giver intet , man skal virkelige tænke sig om før man begynder på kommentar , bedre man kan skrive til dem om man kan blive gæste blogger på den side

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5907
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 11:52

I din signatur på Amino, kan du have et link (ligesom Stripper-Mikael har det i denne tråd).

Fra Næstved
Tilmeldt 6. Apr 12
Indlæg ialt: 403
Skrevet kl. 12:48

køleskab:

Ønsker du selv at lave din linkbuilding så anbefaler jeg alle de gratis steder du kan udgive artikler , steder hvor du skal skrive minimum 250 ord for at få den godkendt og hvor du maks. må have 1 link er de bedste. Sidernes page rank har stor betydning og du kan se den ved at aktivere den i option på sin side
For at få bedst mulig linkbuilding gennem artikler, så skal du lave en titel som indeholder dit søgeord.

Fra Chlorakas
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 2169
Skrevet kl. 12:53

køleskab:

Her et et link til en stor tråd med masser af links til link building muligheder og -strategier: 

http://www.amino.dk/forums/t/137716.aspx

Mvh Anders Saugstrup

Nordic Key Account Manager hos Partner-Ads.com
Medstifter af Marketers.dk, det danske Affiliate Marketing Forum.  Og ejer af Saugstrup.org, redaktionel linkbuilding. 

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 12:54

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)