Jeg har et spørgsmål til opbygning af Magento, og hvilke muligheder der er udfra nogle tanker jeg gør mig. Spørgsmålet kan måske være lidt svært at forstå, men jeg prøver mig frem. Ex. Et koncept der administerer salg af blomster for lokale blomsterhandlere. Hver blomsterhandler skal have sin unikke sub-side/shop. Der skal være en hovedside, hvor man udfra indtastning af postnummer får mulighed for at vælge den/de shops som leverer i ens postnummer. Det skal kun være muligt at handle i en shop pr. køb. Alle shops skal kunne styres fra en og samme backend. Hvis man via en søgning i google ender på en subshop, som ikke leverer i ens postnummer, skal der komme et popup hvori ens postnummer kan tastes og man ledes videre. Tekst og indhold vil være mere eller mindre ens på sub-butikker, og der vil derfor være en masse dublicate indhold. Hvordan skal det gribes rigtigt an?! Eller rettere, kan det gribes sådan an med Magento. Jeg tænker i disse baner frem for at skulle have et specialkodet system. Jeg håber I kan følge mig, eller stil endeligt spørgsmål. Det giver mening i mit hoved. Mvh Kim |
Magento udvidenhed
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
- 1
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)