Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Navn, CVRnr, sparring...

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Fra Bagsværd
Tilmeldt 22. Mar 11
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 11:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er i opstartesfasen af mit lille projekt og der er en masse arbejde som skal laves før jeg kan vise noget visuelt, som kan gøre potientelle store gallerier rundt omkring i verden interreseret i evt at udstille de unikke billeder som jeg har adgang fået til.

I denne fase, har jeg mange rejser frem og tilbage til Paris, samt har været i USA 2 gange for at tale med en vedr rettighed.

Så mine spørgsmål lyder følgende.
Jeg har et firma navn, men hvordan registere jeg det ? er det ved at få et CVR nr ?
Jeg har jo en del rejse omkostninger, men hvornår kan jeg trække det fra og hvornår ses det ikke bare som en hobby eller en fornøjelse ?

Vedr sparring mm
Ret tidligt i processen vedr mit projekt, forsøgte jeg at få lidt sparring til hvilken vej det ville være klogt at gå, muligheder, veje, alt det som nu skal til for evt at det skulle lykkes. Desværre oplevede jeg at dem jeg talte med "lugtede guld" og på aller først møde straks meldte ud at de ikke ville tale mere om projektet før der enten var en kontrakt os imellem med en fordelingsnøgle af overskuddet eller at de simplethen fik en del af firmaet. Altså firmaet som endnu ikke var noget....... Jeg blev ret overrasket over denne melding og siden holdt projektet mere eller mindre for mig selv.
Er der nogle som kan komme med et bud på hvor jeg kan få råd og vejledning til at komme videre ?

Mhv. Merete

Fra Randers
Tilmeldt 3. Sep 08
Indlæg ialt: 367
Skrevet kl. 12:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Merete

Mht. CVR nr. så kan du gøre det på virk.dk

Mht. dine rejseomkostninger må du spørge nogen af de kloge hoveder herinde der ved noget om det f.eks. revisorer

Vedr. sparring vil jeg anbefale dig at tage fat i dit lokale erhvervshus og dermed får hjælp med de spørgsmål du måtte have

Men også at du ikke laver en fejl og mister ideen osv

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)