Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

6 Sek. Load tid på webshop !! HJÆLP...

Side 2 ud af 4 (31 indlæg)
Fra Brønshøj, Kbh
Tilmeldt 27. Oct 09
Indlæg ialt: 143
Fra  KCB Group S.M.B.A. Skrevet kl. 11:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Jesper Krogfelt Hansen:

Du taler i koder Eik hehe ;) 

Er det noget der er svært at lave? 

Jeg synes ikke det har haft den helt store effekt på min Prestashop at have den cache installeret. Men det kan variere, det kræver selfølgelig du har memcache på serveren før det virker.
Det burde være nok til at begynde med at benytte normal Smarty cache. 
Har lige kørt en pingdom test igen,
du har stadig rigtig, rigtig mange CSS filer som bør kombineres til en fil. Du har også 17 java filer du bør kombinere til en fil. Alt dette burde du gøre via CCC funktionen i prestashop vælg "Brug CCC til JavaScript." og "Brug CCC til CSS" 
Så bør du slå mediaserver funktionen til. Det gør du ved at oprette 3 subdomæner, F.eks media1, media2, media3.whatever.dk som er cname til dit normale domæne - Denne funktion virker kun hvis du bruger www. på dit hoved domæne. Dette gør at browseren kan download flere filer parallel men også at filerne fylder mindre da de bliver loadet fra et cookieless domæne. 
Ved ikke om det er en bedre forklaring? :-)
Tilmeldt 17. Jul 12
Indlæg ialt: 2177
Fra  Hosting4Real Skrevet kl. 11:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Eik Emil Christensen:

Jesper Krogfelt Hansen:

Du taler i koder Eik hehe ;) 

Er det noget der er svært at lave? 

Jeg synes ikke det har haft den helt store effekt på min Prestashop at have den cache installeret. Men det kan variere, det kræver selfølgelig du har memcache på serveren før det virker.
Det burde være nok til at begynde med at benytte normal Smarty cache. 
Har lige kørt en pingdom test igen,
du har stadig rigtig, rigtig mange CSS filer som bør kombineres til en fil. Du har også 17 java filer du bør kombinere til en fil. Alt dette burde du gøre via CCC funktionen i prestashop vælg "Brug CCC til JavaScript." og "Brug CCC til CSS" 
Så bør du slå mediaserver funktionen til. Det gør du ved at oprette 3 subdomæner, F.eks media1, media2, media3.whatever.dk som er cname til dit normale domæne - Denne funktion virker kun hvis du bruger www. på dit hoved domæne. Dette gør at browseren kan download flere filer parallel men også at filerne fylder mindre da de bliver loadet fra et cookieless domæne. 
Ved ikke om det er en bedre forklaring? :-)

Filerne fylder ikke mindre :) men ens request gør - fordi du slipper for at sende cookie headeren med, og lave et check :)

Hosting4Real - High performance webhoteller.

Fra Brønshøj, Kbh
Tilmeldt 27. Oct 09
Indlæg ialt: 143
Fra  KCB Group S.M.B.A. Skrevet kl. 11:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja det er selfølgelig også rigtigt, min fejl :-)

Tilmeldt 17. Jul 12
Indlæg ialt: 2177
Fra  Hosting4Real Skrevet kl. 11:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Men som de andre siger - slå de forskellige optimeringer til du kan i Presta (jeg ved intet om presta så jeg tror på de andre).

Hvis det ikke virker som det skal - Så er dit alternativ at finde en high performance webhost - burde give noget på server side execution af din side.

Venlig Hilsen
Lucas Rolff
Hosting4Real 

Hosting4Real - High performance webhoteller.

Fra Fredericia
Tilmeldt 27. Feb 12
Indlæg ialt: 564
Fra  Watchfelt.dk - Moderne ure for den stilbevidste. Skrevet kl. 11:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har slået CCC til Javascript og CCC til CSS til. Det gjorde jeg som det første.

Så for at benytte de 3 servere går jeg ind på Unoeuro og opretter 3 subdomæner, fx. Media1.erotik69.dk Media2.erotik69.dk osv. 

Jeg har http://erotik69.dk kan jeg se, kan det ændres, eller kan jeg nøjes med at forwarde til www. med en redirect? 

Watchfelt.dk forhandler moderne ure fra bla. Daniel Wellington, MVMT, Casio & Triwa.

Fra Fredericia
Tilmeldt 27. Feb 12
Indlæg ialt: 564
Fra  Watchfelt.dk - Moderne ure for den stilbevidste. Skrevet kl. 11:35
Hvor mange stjerner giver du? :

JUBII!! ... Så blev min side lige dobbelt så hurtigt, med lidt over 3 sekunder, kun pga. de CCC indstillinger blev slået til :)

Sweet, nu skal jeg lige have de sidste ting rettet som i kom med, så køre det bare.

Watchfelt.dk forhandler moderne ure fra bla. Daniel Wellington, MVMT, Casio & Triwa.

Fra Brønshøj, Kbh
Tilmeldt 27. Oct 09
Indlæg ialt: 143
Fra  KCB Group S.M.B.A. Skrevet kl. 11:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Af en eller anden grund så kombineres dine JS filer ikke.. Men dine CSS filer er blevet kombineret, hvilket er en god start.

Nu når du bruger denne funktion, så kan jeg se at i dit theme, så er der nogle URL'er til billeder der er broken og linker forkert ihvertfald. 

Yup du opretter 3 subdomæner og Cname dem til www.erotik69.dk så burde det virke.

tror faktisk du kan få Prestashop til at lave redirect ved at gå ind under SEO og vælge "Domænenavn på butik" til www.erotik69.dk


Tilmeldt 17. Jul 12
Indlæg ialt: 2177
Fra  Hosting4Real Skrevet kl. 11:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ser stadig rigtig meget processing time desværre :/ Så her hos mig, har jeg stadig 2.2sek+ i loading tid :o

Hosting4Real - High performance webhoteller.

Fra Fredericia
Tilmeldt 27. Feb 12
Indlæg ialt: 564
Fra  Watchfelt.dk - Moderne ure for den stilbevidste. Skrevet kl. 11:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Okay nu er siden da HELT fucked. www.erotik69.dk 

Hvad faen er der lige gået galt der?

Watchfelt.dk forhandler moderne ure fra bla. Daniel Wellington, MVMT, Casio & Triwa.

Fra Brønshøj, Kbh
Tilmeldt 27. Oct 09
Indlæg ialt: 143
Fra  KCB Group S.M.B.A. Skrevet kl. 11:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er dine media1,media2,media3 som ikke helt er korrekt opsat..

Hvis du checker source og tager et tilfældigt link fra en af de 3 media domæner så giver det en 404 error code..

Side 2 ud af 4 (31 indlæg)