Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

6 Sek. Load tid på webshop !! HJÆLP...

Side 1 ud af 4 (31 indlæg)
Fra Fredericia
Tilmeldt 27. Feb 12
Indlæg ialt: 564
Fra  Watchfelt.dk - Moderne ure for den stilbevidste. Skrevet kl. 10:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey Amino nørder.

www.erotik69.dk som vi er ved at gøre klar til at gå live om et par uger, har nogle gevaldige loading problemer og er utrolig 

Er der nogle som kan hjælpe mig med problemet og evt. hurtigt se udfra rapporten på pingdom hvad løsningen kan være?

Speedtest af siden her 

Shoppen er Prestashop 1.4.8.2

Vi er hostet af Unoeuro på Bronzepakken, kan det være et af problemerne?

Der er lagt 80 produkter op, så det er ikke pga. vi har for mange produkter i hvertfald - Der skal et par tusinde produkter mere op.

Mvh. Jesper Krogfelt

 

Watchfelt.dk forhandler moderne ure fra bla. Daniel Wellington, MVMT, Casio & Triwa.

Tilmeldt 17. Jul 12
Indlæg ialt: 2177
Fra  Hosting4Real Skrevet kl. 10:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Jesper Krogfelt Hansen:

Hey Amino nørder.

www.erotik69.dk som vi er ved at gøre klar til at gå live om et par uger, har nogle gevaldige loading problemer og er utrolig 

Er der nogle som kan hjælpe mig med problemet og evt. hurtigt se udfra rapporten på pingdom hvad løsningen kan være?

Speedtest af siden her 

Vi er hostet af Unoeuro på Bronzepakken, kan det være et af problemerne?

Der er lagt 80 produkter op, så det er ikke pga. vi har for mange produkter i hvertfald - Der skal et par tusinde produkter mere op.

Mvh. Jesper Krogfelt

Husk også den test du udførte er fra new york :)

Du har en på 3.39 sekunder fra amsterdam.

Generelt er server processing time (rendering time som nogle vil kalde det) 2.26 sekunder - hvilket er relativt meget.

Udover det har du 27 stylesheets, hvilket kan combines til 1-3 stk - 17 javascript filer, hvilket også kan sættes sammen til få.

Server side processing kan fixes - af din webhost generelt - enten ved at de gør noget ved processing time, smider dig på en mindre belastet server - eller du simpelthen flytter til en større hosting.


Venlig Hilsen
Lucas Rolff

Hosting4Real - High performance webhoteller.

Fra Brønshøj, Kbh
Tilmeldt 27. Oct 09
Indlæg ialt: 143
Fra  KCB Group S.M.B.A. Skrevet kl. 10:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Benyt CCC under performance og gerne brug mediaserver funktionen til at forbedre load tiden! da du loader billeder osv fra 3 forskellige domainer hvilket betyder du kan load flere parrallelt med hinanden..

Skrv evt. en PM - jeg hjælper gerne :-)

Fra Brønshøj, Kbh
Tilmeldt 27. Oct 09
Indlæg ialt: 143
Fra  KCB Group S.M.B.A. Skrevet kl. 10:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Du har faktisk også enkelte billeder som du kan kombinere til et billede og benytte CSS sprite til at vise dem, derved færre HTTP requests..

Fra Fredericia
Tilmeldt 27. Feb 12
Indlæg ialt: 564
Fra  Watchfelt.dk - Moderne ure for den stilbevidste. Skrevet kl. 10:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for jeres super svar :) Det lækkert at høre, til trods for loadtiden er mindre på de servere, så når jeg surfer rundt fra min pc så er load tiden VIRKELIG sløv nogle gange.

Jeg har slået CCC til nu med følgende:

Smart Cache til CSS

 Brug CCC til CSS. 
 Behold CSS som original

Smart cache til JavaScript

 Brug CCC til JavaScript. 
 Behold JavaScript som original

Minimer HTML

 Minimer HTML efter udførelse af \"smarty compile\" 
 Behold HTML som original

Komprimer inline JavaScript i HTML

 Komprimer inline JavaScript i HTML er udførelse af \"smarty compile\" 
 Behold inline JavaScript i HTML som original
Jeg har IKKE slået Højrisiko HTML komprimering til, kan jeg godt gøre det ? Noget med at W3C Validering ikke overholdes så.
Lucas, er det noget du kan hjælpe med de 27 Stylesheets til 1-3 stk og de 17 Javascripts filer? 

Watchfelt.dk forhandler moderne ure fra bla. Daniel Wellington, MVMT, Casio & Triwa.

Fra Puerto De La Duquesa
Tilmeldt 13. Jul 09
Indlæg ialt: 3506
Fra  DesignYOU - Kreative løsninger Skrevet kl. 10:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg testede for sjov Aminos loade tid som er næsten den samme som din fra New York Surprise

Fra København
Tilmeldt 24. Feb 12
Indlæg ialt: 36
Skrevet kl. 10:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Eik.

Jeg sidder selv med lignende problemer og tror også at mange andre gør det.

Så tænkte om du kunne udbyde det lidt mere, så du ikke bliver bombet med de samme spørgsmål om lidt? :-)

Hilsen

Nicki. 

Fra Fredericia
Tilmeldt 27. Feb 12
Indlæg ialt: 564
Fra  Watchfelt.dk - Moderne ure for den stilbevidste. Skrevet kl. 10:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Du taler i koder Eik hehe ;) 

Er det noget der er svært at lave? 

Watchfelt.dk forhandler moderne ure fra bla. Daniel Wellington, MVMT, Casio & Triwa.

Fra Fredericia
Tilmeldt 27. Feb 12
Indlæg ialt: 564
Fra  Watchfelt.dk - Moderne ure for den stilbevidste. Skrevet kl. 10:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Skal Cache være aktiveret? Nederste indstilling

Watchfelt.dk forhandler moderne ure fra bla. Daniel Wellington, MVMT, Casio & Triwa.

Fra Brønshøj, Kbh
Tilmeldt 27. Oct 09
Indlæg ialt: 143
Fra  KCB Group S.M.B.A. Skrevet kl. 11:02
Hvor mange stjerner giver du? :

CSS Sprite er en måde hvor man kombinere adskillige baggrunds billeder til et stort billede, hvor de hver især har en bestemt position på det store billede. så benytter man CSS til at load baggrunds billedet og positionen af billedet. På denne måde skal browseren kun load et stort billede frem for adskillige små. 

Her er et crash course til hvordan man bruger det: http://css-tricks.com/css-sprites/

og her er en anden guide: http://www.noobcube.com/tutorials/html-css/css-background-image-sprites-a-beginners-guide-/

Jeg benytter følgende værktøj til at se efter CSS sprite muligheder: http://spriteme.org/ 

Vil ikke sige det er svært, det kræver lidt øvelse måske, men jeg synes personligt det er det værd. 

Side 1 ud af 4 (31 indlæg)