Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Valg af udbyder til webshop

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Tilmeldt 17. Mar 10
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 19:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg er i gang med at planlægge opstart af min egen webshop med salg af tøj.

Men har brug for råd/erfaringer til hvad jeg skal vælge af udbyder.

Jeg vil have en webshop lavet ud fra en "skabelon", hvor jeg selv kan til tilføje nye vare, tekst, billeder osv, da jeg ikke vil være afhængig af at andre skal gøre det. Jeg har blandt andet kigget på dandomain og eshopplus, men er der nogen af dem eller andre i vil forslå?

Kan I også hjælpe mig med hvor jeg skal oprette mit "betalingssystem" henne? Fx. Teller/Nets

Mvh. Heidi

Fra København
Tilmeldt 13. Jul 12
Indlæg ialt: 227
Fra  BoldShop.dk Skrevet kl. 19:16

Julian Christmas (tror jeg han hedder) fra Amino

Ejer Trendlining.com hvorigennem jeg selv har hosted min webshop.

Det koster mig i omegnen af 80 kroner om måneden at have den kørende,

og man kan få fat i supporten alle tider af døgnet. Jeg har desuden også haft

flere time lange samtaler med Julian personligt, hvor han har hjulpet med opsætningen

af webshoppen helt gratis.

Mvh Jonas 

Fra København
Tilmeldt 2. Jul 12
Indlæg ialt: 1843
Fra  N/A - N/A Skrevet kl. 19:17

Jeg foreslår gerne os selv, da jeg mener vi er ret oplagte :) Spøg til side.

Vi kan leverer en løsning til dig, der er fuldstændig komplet - inkl. design og opsætning af betalingsgateway. Det er en såkaldt "open source" løsning, hvilket betyder, at der kan rettes i alt i shoppen.

Du skal ikke tilkøbe ekstramoduler, som du er nødt til ved mange andre løsninger - her er alt køreklar fra start.

Du kan evt. se mere på vores website: www.WUUZUU.com

Løsningen tilbydes på "afbetaling" således får du lave etableringsomkostninger. Du er velkommen til at sende mig en privat besked, for yderligere information.

Fra Hobro
Tilmeldt 29. Apr 08
Indlæg ialt: 229
Fra  DreamAbout.dk Skrevet kl. 19:22

Hej heidi.

Jeg skal da heller ikke være for fin til at anbefale mit eget e-handels bureau. Vi har speciale i at lave netop tøjshops. Og samtid så driver vi faktisk selv 3 modetøjs online butikker, så vi har da lidt indblik i branchen.

Alternativt kan jeg anbefale shopify. Det er også et lækkert system. Jeg syntes dog det sætter en smule begrænsninger hvis du vokser dig stor og din shop skal have udvidelser.  

Men du kan jo tage et kig forbi dreamabout.dk og eller give mig et ring, så kan jeg da smide et tilbud på en "skabelon" baseret webshop afsted til dig, hvor du selv kan styre det hele fra. 

Venligst

Simon Falentin Olesen

Tilmeldt 17. Jul 12
Indlæg ialt: 2178
Fra  PerfGrid Skrevet kl. 19:31

Jeg kan klart anbefale Wuuzuu, de laver ekstremt gode sider, og deres system er helt formidabelt! Og de yder en fantastisk service.

Venlig Hilsen
Lucas Rolff 

PerfGrid - High performance webhoteller. Kvalitet i næste kaliber.

Fra København Ø
Tilmeldt 28. Jan 12
Indlæg ialt: 5
Fra  ZebraCorp. Skrevet kl. 19:43

Hej Heidi

Har du allerede en design template eller skal den også laves? Der findes et utal af leverandører, til vidt forskellige priser. 

Hvis du umiddelbart fokuserer på, at sælge i Danmark, vil jeg overveje et dansk CMS system. Jeg har tidligere henvist, ikke herinde, til en www.bubblemedia.dk 

Se eventuelt et af deres projekter, www.festina.dk

Grunden til, at jeg henviser til dem, skyldes at de giver mere end et CMS system, de hjælper også med sparring om hvordan du tiltrækker flere kunder. 

Fra København
Tilmeldt 2. Jul 12
Fra  N/A - N/A Skrevet kl. 19:49

Bjarke Finlov:
Grunden til, at jeg henviser til dem, skyldes at de giver mere end et CMS system, de hjælper også med sparring om hvordan du tiltrækker flere kunder. 

Det følger vel forhåbentligt med uanset hvor man placerer sin ordre - ellers burde man nok lave noget andet :) Det er måske lige groft nok trukket op, men at efterlade kunden med en shop og ikke efterfølgende yde service, det har ikke rigtig nogen værdi. Det er lidt som at købe en ny bil, men ikke have kørekort :)

Fra København Ø
Tilmeldt 28. Jan 12
Indlæg ialt: 5
Fra  ZebraCorp. Skrevet kl. 19:53

Fuldstændig enig Thomas, men kvaliteten varierer ligeledes også meget fra leverandør til leverandør. 

Fra Haderslev
Tilmeldt 3. Jun 12
Indlæg ialt: 71
Skrevet kl. 20:30

Hej Heidi

Jeg vil med glæde hjælpe dig med din nye webshop - du kan kontakte mig på info@nuvochop.com

DBH

Emil 

Find spændende varepartier hos Norcap Wholesale ApS!

Fra København
Tilmeldt 2. Jul 12
Fra  N/A - N/A Skrevet kl. 20:33

Bjarke Finlov:
Fuldstændig enig Thomas, men kvaliteten varierer ligeledes også meget fra leverandør til leverandør. 

Det er som nat og dag. Det vi har i fokus er, at der er afsætning i webshoppen - vi følger med i Analytics og måler konvertering. Hvis der undervejs skal rettes på noget, for at øge de fokusområder, så sørger vi for det - uden kunden skal bruge tid eller penge. Det vigtigste for os er, at kunden får succes - det lever vi af.

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)