Jeg er i gang med at planlægge opstart af min egen webshop med salg af tøj.
Men har brug for råd/erfaringer til hvad jeg skal vælge af udbyder.
Jeg vil have en webshop lavet ud fra en "skabelon", hvor jeg selv kan til tilføje nye vare, tekst, billeder osv, da jeg ikke vil være afhængig af at andre skal gøre det. Jeg har blandt andet kigget på dandomain og eshopplus, men er der nogen af dem eller andre i vil forslå?
Kan I også hjælpe mig med hvor jeg skal oprette mit "betalingssystem" henne? Fx. Teller/Nets?
Jeg foreslår gerne os selv, da jeg mener vi er ret oplagte :) Spøg til side.
Vi kan leverer en løsning til dig, der er fuldstændig komplet - inkl. design og opsætning af betalingsgateway. Det er en såkaldt "open source" løsning, hvilket betyder, at der kan rettes i alt i shoppen.
Du skal ikke tilkøbe ekstramoduler, som du er nødt til ved mange andre løsninger - her er alt køreklar fra start.
Du kan evt. se mere på vores website: www.WUUZUU.com
Løsningen tilbydes på "afbetaling" således får du lave etableringsomkostninger. Du er velkommen til at sende mig en privat besked, for yderligere information.
Jeg skal da heller ikke være for fin til at anbefale mit eget e-handels bureau. Vi har speciale i at lave netop tøjshops. Og samtid så driver vi faktisk selv 3 modetøjs online butikker, så vi har da lidt indblik i branchen.
Alternativt kan jeg anbefale shopify. Det er også et lækkert system. Jeg syntes dog det sætter en smule begrænsninger hvis du vokser dig stor og din shop skal have udvidelser.
Men du kan jo tage et kig forbi dreamabout.dk og eller give mig et ring, så kan jeg da smide et tilbud på en "skabelon" baseret webshop afsted til dig, hvor du selv kan styre det hele fra.
Har du allerede en design template eller skal den også laves? Der findes et utal af leverandører, til vidt forskellige priser.
Hvis du umiddelbart fokuserer på, at sælge i Danmark, vil jeg overveje et dansk CMS system. Jeg har tidligere henvist, ikke herinde, til en www.bubblemedia.dk
Se eventuelt et af deres projekter, www.festina.dk
Grunden til, at jeg henviser til dem, skyldes at de giver mere end et CMS system, de hjælper også med sparring om hvordan du tiltrækker flere kunder.
Grunden til, at jeg henviser til dem, skyldes at de giver mere end et CMS system, de hjælper også med sparring om hvordan du tiltrækker flere kunder.
Det følger vel forhåbentligt med uanset hvor man placerer sin ordre - ellers burde man nok lave noget andet :) Det er måske lige groft nok trukket op, men at efterlade kunden med en shop og ikke efterfølgende yde service, det har ikke rigtig nogen værdi. Det er lidt som at købe en ny bil, men ikke have kørekort :)
Fuldstændig enig Thomas, men kvaliteten varierer ligeledes også meget fra leverandør til leverandør.
Det er som nat og dag. Det vi har i fokus er, at der er afsætning i webshoppen - vi følger med i Analytics og måler konvertering. Hvis der undervejs skal rettes på noget, for at øge de fokusområder, så sørger vi for det - uden kunden skal bruge tid eller penge. Det vigtigste for os er, at kunden får succes - det lever vi af.