Hej Aminoer. Jeg står med et produkt jeg gerne vil sælge via. en webshop, men eftersom jeg er på bar bund hvad dette angår, så søger jeg noget hjælp! Jeg kunne godt bruge noget grundlæggende omkring webshops; hvilke muligheder der er, hvilke prisklasser(findes der gratis løsninger?) - samt tilbud, hvis I har nogle? Basale krav til webshoppen: 1) Den skal kunne generere en elektronisk faktura der sendes til mail. 2) Der skal være mulighed for betaling med dankort, mastercard og diverse andre kreditkort løsninger, samt PayPal. 3) Den skal selvfølgelig være sikker, således der ikke kan blive genereret falske ordre m.m. - Jeg har 100p glemt et eller andet :) Hvis nogen har lyst til at hjælpe en ung iværksætter, så skriv endelig! På forhånd tak. |
De fleste shopsystemer kan de få krav du stiller og ofte langt mere, så næsten ligegyldigt hvad du vælger er du dækket ind.
Selv arbejder jeg med Prestashop og Magento som er de systemer jeg mener er de bedste. Der kan du med lidt teknisk snilde komme i gang for 0,00 hvis du selv laver det hele. Jeg har skrevet lidt om begge systemerne her hvor der også er links til demoshops.
Du er selvfølgelig velkommen til at sende en pm, hvis du har yderlige spørgmål.