Hej Amino venner, Jeg vil selvfølgelig gerne højt op på google, jeg har ikke tid til at gøre noget ved det selv og har derfor hørt mig lidt omkring. Syntes kvaliteten af folk er meget svingende. Har selv læst epusher og været på et SEO kursus engang, men som sagt har jeg ikke tiden til at gøre det ordentligt. Jeg vil gerne højt på google og et firma har tilbud mig en startpakke, hvor hun lægger mine data ind i en slags internet butik eller hvad det bliver kaldt, som så gør at jeg kommer ud på google og hun lover mig på 1 side. Jeg aner ikke hvad det er, men det er der måske nogen herinde der gør ? Det koster 1500,- men det kræver at jeg bruger en masse tid på præsentation og søge ord og tekser osv og det har jeg ikke tid til, så det har hun tilbudt mig til 3500 ? Hvad siger i ? er det såen man kommer højt på google ? Er det pengene værd ? kh SB |
Som udgangspunkt er det faktisk meget billigt, men det afhænger naturligvis af hvilke søgeord det at hun lover du vil komme på side 1 med. kan du uddybe dem?
Mvh. Kasper