Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ny fakturastreng til webshop

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Charlottenlund
Tilmeldt 14. Jan 09
Indlæg ialt: 513
Skrevet kl. 08:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er,

Har min virksomhed CR Marketing ApS, hvor jeg laver Online marketing for virksomheder til det har jeg en fakturamodel jeg benytter i word og stillet op.

Nu starter jeg webshop snart, der hedder XXX.dk, og mit spg. er om jeg så opretter (systemet gør) en ny "fakturastreng", der er uafhængig af CR Marketing ApS', men kun er til shoppen der starter på 0. Altså en ny faktura med start på 0, for den nye aktivitet.

Kan det lade sig gøre? Kan se mange virksomheder har været nødsaget til det, uden at oprette nye cvr nr. for hver shop de har.

Christopher

Arbejder til dagligt med Affiliate Marketing og SEO i mit firma CR Marketing ApS. Derudover tilbyder jeg SEO-artikler, kontakt via pb for mere info om priser.

Fra København
Tilmeldt 25. Feb 09
Indlæg ialt: 175
Fra  BitMasch Skrevet kl. 09:56
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Så længe fakturanummeret er unikt er der ingen ko på isen, det var i hvert fald hvad jeg fik at vide af min revisor da jeg sidst havde en webshop.

Så laver du en ny fakturaserie der har nummerering: xxx-1, xxx-2, xxx-3, osv. 

Dit firmanavn og CVR nummer skal selvfølgelig stadig være på fakturaen så vidt jeg husker.

Softwareudvikler med speciale indenfor skalerbare webløsninger. PHP, MySQL, Puppet, Python, Apache, nginx, HTML5, m.m.
http://bitmasch.com/

Fra Charlottenlund
Tilmeldt 14. Jan 09
Indlæg ialt: 513
Skrevet kl. 14:00

Tak for svar!

Det samme gælder om man har tilknyttet et binavn eller ej?

Arbejder til dagligt med Affiliate Marketing og SEO i mit firma CR Marketing ApS. Derudover tilbyder jeg SEO-artikler, kontakt via pb for mere info om priser.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)