Jeg søger en skarp sælger med masser af gå på mod og klar til opsøgende canvas salg af vores smarte og innovative produkter. Du skal være klar til at sparke R.. i en hård men spændende branche. Du vil få en masse spændende opgaver med mødebooking, kundebesøg og indflydelse på salgskampagner osv. Der vil primært være tale om vores produktsortiment fra www.PureSolution.dk Så hvis du kan se dig selv sælge tonsvis af vandfri urinaler, energibesparende håndtørrere og andre produkter som forbedrer miljøet, sparer kunden for masser af penge, og bidrager til rene omgivelser er det nu du skal smide din ansøgning afsted. En person på deltid (ca. 20 timer om ugen), klar på at erobre det Sjællandske kontinent og med egen bil (du får naturligvis kilometerpenge) vil være at foretrække. Men stemmer du ikke helt overens med det så lad mig høre fra dig alligevel. Du skal have god erfaring med salg og kunne sælge en større (men rentabel) investering ind til både den 62 årige vicevært og den 20 årige smarte natklub-ejer. Du vil primært arbejde hjemmefra så derfor kræves det, at din selvmotivation og disciplin er tårnhøj da chefen ikke kommer og sparker dig bagi hver morgen Løn er primært provision med mulighed for, at lave en rigtig god månedsløn hvis du er dedikeret til jobbet. Send mig en kort ansøgning med cv og beskrivelse af dig selv på ms@puresolution.dk - spørgsmål sendes til samme mail. Jeg glæder mig til at høre fra dig. Mvh. Martin
|
Tak for de gode ansøgninger indtil videre - Du er stadig meget velkommen til at skrive til mig hvis du kan se dig selv i dette job.
Vi søger stadig
Mvh.
Martin