Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Fotogalleri og webshop på en gang?

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 29. Jun 07
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 22:35
Hvor mange stjerner giver du? :
Er der nogen der kender til noget lignende dette, men bare på dansk, eller er der nogen der kan gennemskue om det kan modificeres til dansk og til danske betalingsmetoder?

http://www.ktools.net/index.php eller www.hotscripts.com/PHP/Scripts_ and_Programs/Image_Galleries/index.html

Det jeg har brug for er et fotogalleri/webshop, altså en hjemmeside som både fungerer som galleri og webshop på en gang.
Det ville jo være ret smart at købe sådan en færdig løsning.

Mvh.
Nicklas Pedersen
www.lighthorse.dk

Fra Århus
Tilmeldt 18. Feb 06
Indlæg ialt: 4322
Skrevet kl. 23:11
Jeg har faktisk ikke fundet et sådan system, har været på jagt efter det for en måneds tid siden til et par kunder, men er endt med selv at gå igang med at lave det, som så både kan sælge filer og vise video.

Det undrede mig faktisk lidt at jeg ikke lige kunne finde et færdigt system der kunne det hele.

Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.

Fra Vadum
Tilmeldt 7. Nov 05
Indlæg ialt: 862
Skrevet kl. 00:43
kan Gallery2 ikke det?
Fra Snertinge
Tilmeldt 20. Mar 06
Indlæg ialt: 531
Fra  odsherred-regnskab.dk Skrevet kl. 01:03
Hej

Kan du ikke bruge en alm. webshop ?

Der findes flere webshop systemer, med mulighed for download.

måske har jeg ikke helt forstået dit spørgsmål, skriv gerne lidt mere om dine krav

Med venlig hilsen

Kim Malmberg.
www.odsherred-regnskab.dk

Tilmeldt 29. Jun 07
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 13:16
Gallery 2 kan vist godt, jeg har bare problemer med at få det til at køre hos one.com. Noget med SafeMode tror jeg...

Pointen er at det skal virke som et fotogalleri, men med indkøbskurv. Ikke sådan at man downloader billederne, men laver en bestilling på fx. et print, en cd, et tryk osv., på de billeder man nu vælger.

Men hvis nogen har held med at køre Gallery2, hører jeg meget gerne fra dem. Og gerne hvor de har hosted deres side?

Mvh.
Nicklas Pedersen

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 13:22
Glem alt om at køre noget som helst seriøst hos B-One :) Mage til amatørhosting skal man lede længe efter...Google dem for flere detaljer :)

Mon det vil være tilladt for os at lave en side, f.eks. på wiki''en om prosn''cons ved de forskellige hostingudbydere eller vil de give problemer med markedsføringsloven?

Fra Århus
Tilmeldt 18. Feb 06
Indlæg ialt: 4322
Skrevet kl. 15:51
Dato: 30-06-2007 13:21:49
Forfatter: mcsolutions

Mon det vil være tilladt for os at lave en side, f.eks. på wiki''en om prosn''cons ved de forskellige hostingudbydere eller vil de give problemer med markedsføringsloven?

Jeg tror det vil give problemer med useriøse udbydere der sviner hinanden til i stedet for, det er f.eks. set på usenet hvor der ofte kastes med mudder efter hinanden..
Det vil jeg helst være fri for her på Amino.

Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.

Fra Vadum
Tilmeldt 7. Nov 05
Indlæg ialt: 862
Skrevet kl. 21:49
Jeg har et Gallery2 websted liggende ved Servage.net. Det kan fint udnytte de uendelige mændger af plads, og er ikke så hårdt ramt af den langsommelige database. Og der kan ligge rigtig mange billeder i højeste kvalitet på 360Gb!
Fra Regstrup, Danmark
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 456
Fra  Cuno Tech ApS Skrevet kl. 19:05

Hej Nicklas,

Du kan klare dette via en almindelig eShop og så med en modifikation. Vi har tidligere lavet en eShop for en kunde, hvor man kunne placere et uploadet billede på en trøje med mere.

Ligeledes kan man sagtens lave det så man vælger et billede og et krus, en trøje etc, og bestiller dette, eller flere billeder og skal have dem på en CD. Endda så langt at de kan samle CD''en og du bare kan downloade en zip fil og brænde, sende og indkræve betaling. :-)

Du er naturligvis velkommen til at kontakte mig om dette - ganske uforpligttigende.

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)