http://www.ktools.net/index.php eller www.hotscripts.com/PHP/Scripts_ and_Programs/Image_Galleries/index.html Det jeg har brug for er et fotogalleri/webshop, altså en hjemmeside som både fungerer som galleri og webshop på en gang. Det ville jo være ret smart at købe sådan en færdig løsning. Mvh. Nicklas Pedersen www.lighthorse.dk |
Fotogalleri og webshop på en gang?
Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
- 1
Det undrede mig faktisk lidt at jeg ikke lige kunne finde et færdigt system der kunne det hele. |
Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.
Hej Kan du ikke bruge en alm. webshop ? Der findes flere webshop systemer, med mulighed for download. måske har jeg ikke helt forstået dit spørgsmål, skriv gerne lidt mere om dine krav |
Med venlig hilsen
Kim Malmberg.
www.odsherred-regnskab.dk
Pointen er at det skal virke som et fotogalleri, men med indkøbskurv. Ikke sådan at man downloader billederne, men laver en bestilling på fx. et print, en cd, et tryk osv., på de billeder man nu vælger. Men hvis nogen har held med at køre Gallery2, hører jeg meget gerne fra dem. Og gerne hvor de har hosted deres side? Mvh. Nicklas Pedersen |
Mon det vil være tilladt for os at lave en side, f.eks. på wiki''en om prosn''cons ved de forskellige hostingudbydere eller vil de give problemer med markedsføringsloven? |
Jeg tror det vil give problemer med useriøse udbydere der sviner hinanden til i stedet for, det er f.eks. set på usenet hvor der ofte kastes med mudder efter hinanden.. Det vil jeg helst være fri for her på Amino. |
Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.
|
Hej Nicklas, Du kan klare dette via en almindelig eShop og så med en modifikation. Vi har tidligere lavet en eShop for en kunde, hvor man kunne placere et uploadet billede på en trøje med mere. Ligeledes kan man sagtens lave det så man vælger et billede og et krus, en trøje etc, og bestiller dette, eller flere billeder og skal have dem på en CD. Endda så langt at de kan samle CD''en og du bare kan downloade en zip fil og brænde, sende og indkræve betaling. :-) Du er naturligvis velkommen til at kontakte mig om dette - ganske uforpligttigende. |
Side 1 ud af 1 (9 indlæg)