Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Skal Stein Bagger være din nye praktikant???

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)
Tilmeldt 27. Sep 07
Indlæg ialt: 208
Skrevet kl. 12:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle

Sidder og læser de sidste dages nyheder, og bliver forundret over at Stein Bagger nu skal være praktikant....
Det er godt nok som et led i hans uddannelse, men det som undre mig, er at en virksomhed ville ansætte ham...

Hvis det var en potientel samarbejdsvirksomhed for mit firma, så ville jeg ALRDIG handle med et sted som
"har" eller "har haft" ham ansæt i en periode. 

Så jeg ser 2 svar:
1. Ejer af virksomheden er elendig til at drive virksomhed.
2. De kender hinanden

Er jeg helt forkert på den eller hvad mener du? 

Få overspillet din video til dvd hos www.medieland.dk

Fra Kolding
Tilmeldt 12. May 12
Indlæg ialt: 312
Fra  LabSec - timepris: 200 kr. Skrevet kl. 12:23
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Det jo også sagt at de kender hinanden. 

jeg syntes det en god idé så taber vi heller ikke ham på gulvet, det er godt han får en uddannelse, people can change 

Fra Snertinge
Tilmeldt 20. Mar 06
Indlæg ialt: 531
Fra  odsherred-regnskab.dk Skrevet kl. 12:23
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Tror da godt han ved hvordan man tjener penge. Big Smile

Med venlig hilsen

Kim Malmberg.
www.odsherred-regnskab.dk

Fra kbh
Tilmeldt 2. Jan 10
Indlæg ialt: 320
Fra  God Krop aps Skrevet kl. 12:28

Når du læser nyheder skal du læse dem alle sammen min ven:) De kender hinanden. Der blev også skrvet lidt om muligheden for at det er et forsøg på at hvidvaske de 200 millioner der stadig ikke er fundet efter han blev busted!

læs http://www.dr.dk/Nyheder/Penge/2012/09/17/0917054454.htm  Skøn lille verden ik;)

Vh Rasmus

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 47143
Fra  John Hannover Skrevet kl. 12:29

Principsvaret er let - selvsagt skal fanger kunne komme i praktik efter gældende regler og behandles pænt

Her er så en krølle, at anklagermyndigheden jo lige mangler et par hundrede millioner som er gemt godt væk, og at den svenske ejer af praktikvirksomheden er tidligere kendt i svindel og har samarbejdet med Bagger tidligere, hvorfor myndighederne genåbner efterforskningen for at se, om man skulle kunne finde nogle af de manglende penge. Det tror jeg ikke de kan, men det er skidt, at man kan ha tanken, at Bagger måske en dag kommer ud, og kan få stillet gratis hus til rådighed af en eller anden rig ven osv - og at der stadigt mangler xxx mio kr i at få regnestykket til at gå op

vh

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Aalborg
Tilmeldt 12. Oct 10
Indlæg ialt: 230
Fra  iMania.dk Skrevet kl. 12:31

Jeg ville være mere end frisk på at have Stein Bagger som praktikant i min virksomhed - alene i PR ville han være glimrende at have rendende rundt nu hvor medierne er så meget efter ham - min virksomhed kan i hvert fald godt bruge den slags omtale http://dansk-selfstorage.dk/ får i øjeblikket. Dertil kan det da være han måske oven i købet har et par lovlige tips man kan bruge til noget og ellers må man jo bare holde ham i lidt kort snor ;)

Tilmeldt 27. Sep 07
Skrevet kl. 12:31

Rasmus Ramskov:

Når du læser nyheder skal du læse dem alle sammen min ven:) De kender hinanden. Der blev også skrvet lidt om muligheden for at det er et forsøg på at hvidvaske de 200 millioner der stadig ikke er fundet efter han blev busted!

læs http://www.dr.dk/Nyheder/Penge/2012/09/17/0917054454.htm  Skøn lille verden ik;)

Vh Rasmus

Ja, det med hvidvaske har jeg også læst, men havde ikke set de var venner.
Det er svært at følge med i alle nyhederne.

Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 12:32

Din Computerhjælp:
Det er godt nok som et led i hans uddannelse, men det som undre mig, er at en virksomhed ville ansætte ham...

Hvis det gav mening, ville jeg ikke have noget problem i at ansætte ham. Det er klart at man i den forbindelse skal være opmærksom på at det vil have nogle konsekvenser, og man skal gøre op med sig selv om de er det værd. Men hvis han besidder de kompetencer og det netværk der gør at jeg vil få en gevinst ud af at ansætte ham, så ville jeg lynhurtigt lave en konsekvensberegning og tilbyde ham et job, hvis beregningen sagde at det var en god idé.

Jeg er af den opfattelse at det må være myndighederne der dømmer og straffer befolkningen, det er ikke min opgave. Der er dog enkelte undtagelser, men i dette tilfælde ville jeg ikke have nogen problemer i det.

Men det er en teoretisk diskussion, da jeg tror at den gode Stein har en plan for fremtiden som ikke involverer mig :o) Så må man bare håbe, at han har taget ved lære af fortiden.

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Tilmeldt 27. Sep 07
Skrevet kl. 12:35

@anders - så ville jeg aldrig handle med dig. Det han har lavet er simpelthen SÅ lavt, og at støtte sådan en som ham med en praktikplads er under al kritik.  Derudover er det lidt at prostituere sin virksomhed, blot at have ham som reklame (blot min mening)

Tilmeldt 27. Sep 07
Skrevet kl. 12:36

ClausKoch:

Det jo også sagt at de kender hinanden. 

jeg syntes det en god idé så taber vi heller ikke ham på gulvet, det er godt han får en uddannelse, people can change

Det kan godt være, at han kan ændre sig..... Det skal bare ikke være i min virksomhed!

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)