Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kan du anbefale et godt og billigt inkassobureau?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Tønder
Tilmeldt 14. Oct 10
Indlæg ialt: 148
Fra  KATRINESkøkken.dk Skrevet kl. 14:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa

Ville lige hører om nogen af jer erfaringer med et godt og ikke mindst billigt incassobureau?

Jeg har en kunde der ikke betaler, men det drejer sig "kun" om ca 7000,- så vil ikke betale en formue for at få pengene hjem.

Syntes jeg har hørt at man kan betale en %del af udestående og at det er gratis hvis pengene ikke kommer hjem.

Har kigget en del på nettet men der en en del skumle sites derude, så håber i kan hjælpe :-)

Hilsen

Johnny

Fra Vallensbæk
Tilmeldt 3. Aug 12
Indlæg ialt: 401
Fra  Fish 4 Rent Skrevet kl. 14:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis min godkendelse var gået igennem nu, ville jeg have kunne hjælpe dig billigt. Desværre er Politiet, ikke specielt hurtige til at godkende folk.

Alle inkasso firmaer og personale skal være godkendt. Du kan finde listen på politi.dk

Normalt betaler man et beløb for at få lov til at bruge inkassofirmaet. Typisk omkring 2500 om året og ca 150 kroner pr opstart af en inkasso sag.

For at inkassofirmaet kan hjælpe dig, skal du have sendt 3 rykkere, med 10 dages mellemrum og i den 3. rykker, skrevet at hvis pengene ikke bliver betalt, så vil du sende den til inkasso.

Du kan evt. PM mig.

Udlejning af Fiske spa med Garra Rufa (doktorfisk) Fish 4 Rent

Tilmeldt 23. Jul 12
Indlæg ialt: 191
Fra  Eye4Web Skrevet kl. 16:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg mener at jeg læste, her for et par dage siden, at man faktisk ikke behøver at sende 3 rykkere ud. Læste at man faktisk kunne sende til inkasso med det samme, så længe man skrev det til dem, og derefter gav dem 10 dage. Dvs. Hvis en kunde skulle betale d. 1. og pengene ikke er kommet, så kan man sende en rykker hvor der står at hvis ikke der bliver betalt inden 10 dage, så bliver han sendt til inkasso. Efter de 10 dage kan man så sende kunden til inkasso.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)